کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پایانی که از آن شروع می کنیم The End We Start From 2023 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پایانی که از آن شروع می کنیم

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی پایانی که از آن شروع می کنیم The End We Start From 2023، پس از یک بحران زیست‌ محیطی، زنی که اولین فرزند خود را به دنیا آورده است، مجبور می‌شود خانه خود را در لندن سیل‌زده رها کرده و برای یافتن پناهگاهی امن به سمت شمال فرار کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پایانی که از آن شروع می کنیم The End We Start From 2023

فیلم پایانی که از آن شروع می کنیم The End We Start From 2023، یک درام رمز الود بریتانیایی به کارگردانی ماحلیا بلو می باشد. نویسندگان فیلمنامه آلیس برچ و مگان هانتر می باشد. بازیگران جودی کومر، بندیکت کامبربچ، کاترین واترستون و مارک استرانگ و … هستند.

 

 

نکات فیلم

فیلم پایانی که از آن شروع می کنیم The End We Start From 2023، اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. این فیلم عموماً بازخوردهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در چندین رشته در جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال 2023 نامزد شد از جمله بهترین بازیگر زن برای جودی کامر، و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای کاترین واترستون، و همچنین بهترین فیلمبرداری برای سوزی لاول و بهترین طراحی صحنه و لباس برای پی سی ویلیامز. فیلمبرداری توسط سوزی لاول، ویرایش توسط آرتو سلمی انجام شده و موسیقی اثر آنا مردیت می باشد.

 

فیلم پایانی که از آن شروع می کنیم The End We Start From 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The End We Start From 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها