کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقامجو-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو Captain America: The First Avenger، استیو راجرز که در امتحان ورودی ارتش قبول نشده است،‌ در کمال نا امیدی به سر میبرد. اما وقتی که او برای یک پروژه سری داوطلب می شود، همه چیز تغییر می کند. او تحت یک آزمایش فوق سری قرار می گیرد، و ناگهان بدن ضعیف او به طرزی باورنکردنی قدرتمند می شود.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقامجو

فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقامجو، که در سال 2011 به کارگردانی جو جانستون، نویسندگی کریستوفر مارکوس، استیون مک‌فیلی و با بازی کریس اوانز منتشر شد، یک اثر سینمایی مهم و پرانرژی در دنیای سینما است. فیلم Captain America: The First Avenger نقش حیاتی در توسعه داستان دنیای سینمایی مارول داشته و ماجراهایی پر از اکشن، راز، و انتقام را برای تماشاگران فراهم می‌کند. در این فیلم کریس ایوانز، تامی لی جونز، هوگو ویوینگ، هایلی اتول، سباستین استن و غیره بازی کرده‌اند.

داستان و نکات فیلم

داستان فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقامجو، در دهه 1940 آغاز می‌شود، زمانی که استیو راجرز، که بعدها به نام کاپیتان آمریکا شناخته می‌شود، به عنوان یک نظامی ضعیف ولی با اراده قوی انتخاب می‌شود تا به یک سوپرجنگ تبدیل شود. او در مقابل تهدیدهای هیتلر و تشکیلات نازی‌ها قرار می‌گیرد و در ماجراهایی مهم و بزرگ شرکت می‌کند.

کریس اوانز در نقش کاپیتان آمریکا با بازی شگفت‌انگیز خود، شخصیت پردازی متفاوت و عالی را به تصویر کشیده است. همچنین، هیوگو ویوینگ، هایل اتول ، و تامی لی جونز نیز از جمله بازیگرانی هستند که با بازی قوی خود به جذابیت داستان افزوده‌اند.

کارگردانی هوشمندانه جو جانستون، جلوه‌های ویژه برجسته، صحنه‌های اکشن فوق‌العاده، و موسیقی مهیج فیلم، این اثر را به یک تجربه سینمایی جذاب و فراموش‌نشدنی تبدیل کرده است.

فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقامجو، نقش بسزایی در توسعه داستان دنیای سینمایی مارول و معرفی شخصیت کاپیتان آمریکا به تماشاگران داشته است. این فیلم با موفقیت به تاریخچه یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان جهان پیوسته و تأثیرگذار بوده است.

فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقامجو همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Captain America: The First Avenger 2011 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها