کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم کیندلینگ Kindling 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی کیندلینگ

خلاصه داستان

فیلم سینمایی کیندلینگ Kindling 2023، در مورد گروهی از مردان جوان است که به زادگاه خود باز می‌گردند تا آخرین روزهای زندگی دوست خود سید را در کنار هم به شادی سپری کنند. آن‌ها همراه با هم تابستانی به یاد ماندنی را رقم می‌زنند و سید تلاش می‌کند تا با خلق میراثی ارزشمند برای همیشه در یادها بماند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم کیندلینگ Kindling 2023

فیلم کیندلینگ Kindling 2023، یک فیلم درام عاشقانه بریتانیایی که توسط کانر اوهارا در اولین فیلم تخصصی او نوشته و کارگردانی شده است و بر اساس فیلم کوتاه خود با نام Infinite. بازیگرانی همچون جورج سامنر، کنراد خان، ویلسون مبومیو، میا مکنا بروس، روری جی سپر، کاین زاجاز در این فیلم حضور دارند.

 

نکات فیلم

فیلم کیندلینگ Kindling 2023، در جشنواره فیلم بین‌المللی کلیولند جهانی جشنواره فیلم حضور داشت و همچنین در مارس در جشنواره فیلم فینیکس نمایش داده شد. این فیلم اولین فیلم بریتانیایی در شش سال گذشته بود که در مسابقه جشنواره فیلم بین‌المللی شانگهای حضور پیدا کرد.

کث کلارک از روزنامه The Guardian به Kindling سه ستاره از پنج ستاره داد و این فیلم را به عنوان دارای کیفیت طبیعی و بدون اجبار توصیف کرد. Kindling همچنین در لیست بهترین فیلم‌های بریتانیایی سال 2023 مجله Glamour UK در ماه مه قرار گرفت. برخی عوامل فنی: شامل تدوین گر، سارا پچکز و موسیقی هری بروکنشا می باشند و عکاسی اثر دیوید رایت است.

 

 

فیلم کیندلینگ Kindling 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Kindling 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها