کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم یک فرصت دیگر One More Shot 2024 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی یک فرصت دیگر
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی یک فرصت دیگر One More Shot 2024، پس از حمله به یک زندان در لهستان، یکی از ماموران ویژه نیروی دریایی به نام جیک هریس (با بازی اسکات ادکینز) ماموریت پیدا می‌کند تا یک مظنون اقدامات تروریستی به نام امین منصور (با بازی ولید الجدی) را برای بازجویی تا واشینگتن دی.سی. اسکورت کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم یک فرصت دیگر One More Shot 2024

فیلم یک فرصت دیگر One More Shot 2024، فیلمی در ژانر اکشن هیجان انگیز ساخت کشور انگلستان به کارگردانی جیمز نون و نویسندگی جیمز نون و جیمی راسل می باشد. بازیگرانی چون اسکات ادکینز، مایکل جای وایت، الکسیس کنپ، تام برنگر، ولید الگادی، مینا رایان و … در این فیلم حضور داشته اند.

 

نکات فیلم

فیلم یک فرصت دیگر One More Shot 2024، به عنوان دنباله‌ای برجسته از فیلم (وان شات 1) در سال 2021 مطرح شده است. جیمز نان به عنوان کارگردان و نویسنده، این فیلم را به عنوان یک مهیج اکشن معرفی کرده و با استفاده از بازیگران ماهر، دنیایی پر از هیجان و ماموریت‌های خطرناک را به تصویر می‌کشد. ترکیبی از رازآلودی، اکشن و هیجان در این فیلم، تجربه‌ای به یادماندنی برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد.

 

فیلم یک فرصت دیگر One More Shot 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

One More Shot 2024 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها