کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ماموریت غیرممکن پروتکل شبح 2011 Mission: Impossible - Ghost Protocol-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن - پروتکل شبح

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن پروتکل شبح 2011 Mission: Impossible - Ghost Protocol، زمانی که مشخص می شود سازمان IMF مسوول انفجار در کرملین بوده است‌، تصمیم گرفته می شود تا این سازمان برای همیشه تعطیل شود، اما اتان هانت و گروه جدیدش برای اثبات بی گناهی و پاک کردن نام سازمان خود از این اتهام، بر خلاف دستورات مقامات بالاتر وارد عملیات می شوند .

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ماموریت غیرممکن پروتکل شبح 2011 Mission: Impossible – Ghost Protocol

ماموریت غیرممکن پروتکل شبح 2011 Mission: Impossible – Ghost Protocol، یک فیلم اکشن، هیجان انگیز، ماجرایی آمریکایی به کارگردانی براد بیرد و نویسندگی بروس گلر، جاش آپلبام و … می باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون تام کروز، جرمی رنر، سایمون پگ، آنیل کاپور، پائولا پاتون و … به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و از سکانس‌های اکشن، اجرای تام کروز و کارگردانی تمجید شد.

 

فیلم ماموریت غیرممکن پروتکل شبح 2011 Mission: Impossible – Ghost Protocol همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mission: Impossible – Ghost Protocol 2011 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها