کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ماموریت غیر ممکن: سقوط 2018 Mission: Impossible - Fallout-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن: سقوط

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن سقوط 2018 Mission: Impossible - Fallout، دو سال بعد از دستگیری سالامون لین، بقایای تشکیلاتی که او رهبریش را بر عهده داشت اکنون تبدیل به یک گروه تروریستی جدید به نام حواریون شده است که در حال عملیات تروریستی در نقاط مختلف دنیا هستند؛ در این میان هانت و گروهش مأموریت پیدا می کنند تا سه کلاهک حاوی پلوتونیم که قرار است در برلین توسط حواریون خریداری شود را پیدا کنند ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ماموریت غیر ممکن: سقوط 2018 Mission: Impossible – Fallout

فیلم ماموریت غیرممکن سقوط 2018 Mission: Impossible – Fallout، یک فیلم اکشن ماجرایی هیجان انگیز آمریکایی به کارگردانی، تهیه گنندگی و نویسندگی کریستوفر مک‌کوری است. در فیلم ماموریت غیرممکن سقوط، تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ، میشل موناهن، و الک بالدوین، همگی نقش‌های خود در فیلم‌های قبلی را در اینجا نیز تکرار کرده‌اند و بازیگرانی مثل هنری کویل، ونسا کربی و آنجلا باست به عنوان بازیگران جدید در این فیلم بازیگری می کنند.

در مجموع، ماموریت غیرممکن سقوط یک فیلم اکشن هیجان‌انگیز و پرماجرا است که با بازی‌های درخشان بازیگران، صحنه‌های اکشن خیره‌کننده و کارگردانی استادانه کریستوفر مک‌کوری، مخاطب را تا آخرین لحظه با خود همراه می‌کند. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۱۸ دانست.

 

فیلم ماموریت غیر ممکن: سقوط 2018 Mission: Impossible – Fallout همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mission: Impossible - Fallout 2018 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها