کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

مراسم سالانه جوایز بفتا 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



مراسم سالانه جوایز بفتا 2024

در هفتاد و هفتمین مراسم سالانه جوایز بفتا آکادمی مستقل هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا، بهترین فیلم های سال گذشته را تقدیر کرد. این مراسم برای مخاطبان آمریکایی به ویژه جذاب است، زیرا نامزدهایش به طور قابل توجهی با همتای آمریکایی خود، جوایز اسکار، متفاوت بودند: برای مثال، باربی تنها پنج نامزدی دریافت کرد و لیلی گلدستون که از بخت های اصلی بهترین بازیگر زن اسکار به حساب می آید، توسط جوایز بریتانیایی نادیده گرفته شد.

اگرچه پیشتازانی مانند اوپنهایمر در جوایز امسال عملکرد خوبی داشتند، اما چندین برد (و باخت) نشان دهنده تغییر در روند جوایز درست قبل از آغاز رای گیری اسکار است. برخلاف اکثر برنامه های جوایز آمریکایی در سال های اخیر، بفتای امسال توسط یک کمدین اجرا نشد.

 

bafta2024 همآهنگ 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

در عوض، بازیگر دیوید تننت به همراه اجراکنندگانی مانند سوفی الیس بکستر روی صحنه رفت که «Murder on the Dancefloor» پرطرفدارترین آهنگ سال 2002 اروپا را اجرا کرد که در حال حاضر به عنوان آخرین بخش از فیلم نامزد شده متعدد Saltburn دوباره مورد توجه قرار گرفته است.هانا وادینگتون، ستاره تد لاسو، نیز با اجرای Time After Time برای بخش یادبود برنامه، میکروفون را به دست گرفت.

برخی از برندگان جوایز بفتا شامل:

بهترین فیلم
برنده:  اوپنهایمر Oppenheimer

بهترین کارگردان
برنده: کریستوفر نولان، اوپنهایمر Oppenheimer

بهترین فیلمنامه اصلی
برنده: آناتومی یک فروپاشی Anatomy of a Fall

بهترین فیلمنامه اقتباسی
برنده: داستان آمریکایی American Fiction

بهترین بازیگر زن اصلی
برنده: اما استون، چیزهای فقیر Poor Things

بهترین بازیگر مرد اصلی
برنده: کلین مورفی، اوپنهایمر Oppenheimer

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها