کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مردان آثار تاریخی The Monuments Men 2014-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مردان آثار تاریخی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی مردان آثار تاریخی The Monuments Men 2014، گروهی از مردان در جریان جنگ جهانی دوم از طرف دولت رزولت مامور می شوند تا به آلمان رفته و چند قطعه هنری ارزشمند را به دست بیاورند و به صاحبان اصلی شان بازگردانند اما...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم مردان آثار تاریخی The Monuments Men 2014

فیلم مردان آثار تاریخی The Monuments Men 2014، یک فیلم درام کمدی تاریخی محصول مشترک کشورهای آمریکا و آلمان به کارگردانی جورج کلونی است. نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم را خود جورج کلونی و گرانت هسلوف انجام داده اند. فیلمنامه بر اساس کتابی با عنوان مردان آثار تاریخی نوشته رابرت ام ادسل با برت ویتر نوشته شده است. هنرمندانی نظیر جورج کلونی، مت دیمون، کیت بلانشت، بیل مری، جان گودمن، ژان دوژاردن و… در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

نکات فیلم

فیلم مردان آثار تاریخی The Monuments Men 2014، نقدهای منفی عمومی دریافت کرد و با بودجه 70 میلیون دلار در سراسر جهان حدود 156.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد. تدوین و ویرایش فیلم توسط استفان میریونه انجام شده است. موسیقی متن این فیلم نیز اثری از الکساندر دسپلات می باشد.

 

فیلم مردان آثار تاریخی The Monuments Men 2014 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Monuments Men 2014 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها