کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مکس دیوانه جادهٔ خشم 2015 Mad Max: Fury Road -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مکس دیوانه: جادهٔ خشم

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی مکس دیوانه: جاده خشم ، درباره داستانی آخرالزمانی در دورترین نقاط سیاره ما، در یک منظره بیابانی که در آن بشریت در هم شکسته است، و تقریبا همه دیوانه مبارزه برای نیازهای زندگی هستند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم مکس دیوانه جادهٔ خشم 2015 Mad Max: Fury Road

فیلم مکس دیوانه: جاده خشم Mad Max: Fury Road، یک فیلم اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی به کارگردانی و تهیه کنندگی جورج میلر و نویسندگی جورج میلر، برندان مک کارتی و نیکو لاتوریس است. بازیگرانی چون آنگوس سامپسون، شارلیز ترون، کورتنی ایتون، هیو کیز برن، آیوتا، جنیفر هاگان، جان هوارد، جاش هلمن، مگان گیل به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مکس دیوانه جادهٔ خشم در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم کن 2015 به نمایش درآمد. «جاده خشم» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برخی آن را یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ساخته شده می‌دانند. این فیلم ۳۷۴ میلیون دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم در مجموعه مکس دیوانه شد. در 14 ژانویه 2016، نامزدهای هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار اعلام شد و مکس دیوانه: جاده خشم پس از بازگشت در 10 رشته نامزد شد.

 

 

 

فیلم مکس دیوانه جادهٔ خشم 2015 Mad Max: Fury Road همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mad Max: Fury Road 2015 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها