کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

نقد فیلم جامعه برف Society of the Snow 2023
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



نقد فیلم جامعه برف Society of the Snow 2023

فیلم جی. ای. بایونا، با به تصویر کشیدن وحشت یک سقوط هواپیما در آند، استقامت بی‌نظیر روح انسانی را جلوه‌گر می‌کند. فیلم Society of the Snow 2023، فیلمی درام و فاجعه‌ای به زبان اسپانیایی، یک اثر ۱۴۴ دقیقه‌ای مملو از حساسیت و شدت است که ناچیزی انسان در برابر عظمت کوه‌ها و پایداری او در شرایط بحرانی را مورد توجه قرار می‌دهد.

….

society of the snow wallpaper | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

کارگردان، جی. ای. بایونا، پیش‌تر در فیلم غیرممکن (۲۰۱۲)، به بررسی تلاش‌های یک خانواده پس از وقوع سونامی ۲۰۰۴ پرداخته بود. جامعه برف که توسط نتفلیکس ارائه شده، ترس و وحشت حادثه ۱۳ اکتبر ۱۹۷۲ را به تصویر می‌کشد، زمانی که هواپیمایی اروگوئه‌ای به مقصد سانتیاگو، شیلی، در آند سقوط کرد. در آن حادثه ۴۵ نفر حضور داشتند، از جمله تیم راگبی معروف به مسیحیان قدیمی.

….

104515 136 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

اکثر مسافران، جوانانی در دهه بیست سالگی خود بودند. پس از گذشت ۱۰ هفته، عملیات نجات آغاز شد و تنها ۱۶ نفر زنده مانده بودند. این داستان پیش از این نیز بارها توسط فیلمسازان به تصویر کشیده شده است، از جمله در فیلم زنده محصول سال ۱۹۹۳، اما شیوه بیان فیلمساز اسپانیایی، بایونا، تماشاگر را تحت تأثیر قرار داده، او را متلاشی می‌کند و به شگفتی وامی‌دارد.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها