کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

نقد فیلم نقشه خانوادگی 2023 The Family Plan
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



نقد فیلم نقشه خانوادگی 2023 The Family Plan

دوستداران فیلم‌های اکشن قطعاً با صحنه‌های حماسی نجات جان به دست مارک والبرگ در فیلم‌هایی چون «بازمانده تنها»، «دو تفنگ» و «چهار برادر» آشنا هستند. در آخرین اثر والبرگ، نقشه خانوادگی The Family Plan ، که یک تولید اورجینال از Apple TV+ است، وی دوباره در نقش یک قاتل سابق دولتی ظاهر می‌شود که از مهارت‌های تخصصی خود استفاده می‌کند.

….

The Family Plan hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

گرچه داستان فیلم نوآوری خاصی ندارد، اما به عنوان یک فیلم نقشه خانوادگی برای یک شب سرگرم‌کننده، تجربه‌ای راضی‌کننده ارائه می‌دهد. نقشه خانواده در ژانر اکشن کمدی فیلمی است که داستان زندگی دن مورگان (با بازی والبرگ) را روایت می‌کند، که به عنوان یک شوهر و پدر به سه فرزند، زندگی عادی خود را سپری می‌کند. با این حال، هنگامی که جهان با بزرگترین تهدید خود مواجه می‌شود، دن مجبور می‌شود تا برای نجات جهان، به گذشته‌ی خود به عنوان یک قاتل دولتی بازگردد.

….

the family plan hamahang 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

ما شاهد صحنه‌ای هستیم که دن در حال قانع کردن یک مشتری برای خرید یک خودروی جدید است. پس از امضای قرارداد، او به دفتر خود بازمی‌گردد و متوجه می‌شود که بار دیگر عنوان فروشنده ماه نمایندگی فروش خودرو سیاره ماشین را به دست آورده است. در زمان گرفتن عکس، دن با رئیس خود مخالفت می‌کند، زیرا او باید به موقع برای شام خانوادگی در خانه حاضر باشد.

شب سالگرد ازدواج دن و همسرش فرا رسیده و او با خانه‌ای مواجه می‌شود که در آن فرزندان نوجوانش درگیر بحثی هستند درباره‌ی اینکه چه کسی مسئولیت نگهداری از برادر کوچک‌ترشان را بر عهده بگیرد زمانی که پدر و مادر برای یک قرار شبانه بیرون می‌روند. در حین قرار، یک نوجوان از دن عکس می‌گیرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. این عمل باعث می‌شود افرادی از گذشته دن در یک سوپرمارکت به دنبال او باشند. دن از دست این فرد فرار می‌کند، اما هنگامی که به خانه بازمی‌گردد، برای ترک شهر به همراه خانواده‌اش آماده می‌شود.

هنگامی که خانواده مورگان در جاده قرار می‌گیرند، کارگردان فیلم، سایمون سلان جونز، یکی از هیجان‌انگیزترین تعقیب‌های سال را به نمایش می‌گذارد. در حالی که خانواده در ماشین خوابیده‌اند، دن مجبور است از میان ترافیک پرپیچ‌و‌خم بگریزد تا چند موتورسوار که به او نزدیک می‌شوند را دور کند. توانایی جونز در به تصویر کشیدن آدرنالین بسیار خیره‌کننده است، اما نحوه ویرایش صحنه، که واکنش‌های کودک را با مبارزه دن ترکیب کرده، واقعاً استثنایی است.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها