کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever 2022 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه

خلاصه داستان

رهبران پادشاهی واکاندا برای محافظت از ملت خود در برابر نیرو های مهاجم در پی مرگ پادشاه تچالا مبارزه می‌ کنند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever 2022

فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever، یک فیلم اکشن، ماجراجویی و  درام آمریکایی به کارگردانی رایان کوگلر می باشد. فیلمنامه توسط رایان کوگلر و جو رابرت کول بر اساس کمیک های مارول به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را کوین فایگه و نیت مور برعهده داشته اند. این فیلم دنباله فیلم پلنگ سیاه 2018 است و سی‌ و سومین فیلم در دنیای سینمایی مارول MCU می‌باشد. بازیگرانی نظیر لتیتیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، مارتین فریمن، آنجلا باست، دانای گوریرا  به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته اند.

فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه، نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و با درآمد 859.2 میلیون دلار به عنوان ششمین فیلم پرفروش سال 2022 انتخاب شد. این فیلم برای جوایز متعددی از جمله پنج جایزه اکادمی، یک جایزه فیلم بریتانیایی، شش جایزه Critics’ Choice Movie، دو جایزه گلدن گلوب و دو جایزه گیلد SAG نامزد شد و تعدادی از این جوایز را نیز از آن خود کرد.

 

فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Black Panther: Wakanda Forever 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها