کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

چرخش نامناسب داستان در انیمه اوج گیری Solo Leveling و پیامد های ترسناک آن
زمان مطالعه : 4 دقیقه
Spread the love



چرخش نامناسب داستان در انیمه اوج گیری Solo Leveling و پیامد های ترسناک آن

توجه: این متن حاوی اسپویل قسمت ۶ سریال  Solo Leveling  است.

چرخش خشن Solo Leveling در زمان نامناسبی معرفی شد که پیامدهای ترسناکی دارد. قسمت ۶ سریال محبوب  Solo Leveling بار دیگر با معرفی یک چرخش وحشیانه محبوبیت خود را ثابت می‌کند، با این حال این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که تا حدودی تاثیر آن را کم‌ رنگ می‌کند، اما در عین حال پیامدهای وحشتناک‌تری را برای آینده رقم می‌زند.

Solo Leveling همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

این قسمت داستانی هیجان‌انگیز و منحصر به فرد را رقم می‌زند و سعی دارد انتقام گرفتن سونگ جین وو از گروه درجه سی‌ای که به او و شکارچی تازه‌کار جین هو خیانت کرده بودند را به نمایش بگذارد. اما سیستم احیا کننده و سطح‌دهنده جین وو او را مجبور می‌کند تا خیانت‌ کاران را به قتل برساند یا با عواقب آن مواجه شود.

با این حال، سونگ جین وو از قبل در شرایط کشتن یا کشته شدن قرار داشت، به همین دلیل انتخاب او برای قتل و به ظاهر قدم گذاشتن در مسیر تاریکی چندان جذاب نیست، زیرا در واقع حق انتخاب دیگری برای زنده ماندن نداشت. همچنین، سیستم به طور مستقیم به جین وو می‌گوید که در صورت عدم کشتن دشمنانش خواهد مرد، که هرگونه راه‌ حل غیرکشنده را از بین می‌برد.

Solo Leveling همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

بنابراین، در حالی که چرخش داستان هیجان‌انگیز است، شرایطی که در آن اتفاق می‌افتد تا حدودی اثر آن را کم می‌کند، اما این اتفاق همچنین نشان می‌دهد که جین وو ممکن است در آینده مجبور به اقدامات حتی وحشتناک‌تری شود که می‌تواند پیامدهای وحشتناکی برای خود او و افراد اطرافش داشته باشد.

اینکه سیستم می‌تواند سونگ جین وو را مجبور به انجام چنین اعمال وحشتناکی کند، به دلایل واضح به شدت ترسناک است، اما بیشتر به دلیل پیامدهای آن است. هرچند اولین قتل برای هر کسی می‌تواند بسیار تکان‌ دهنده باشد، اما اولین قربانیان سونگ جین وو به راحتی کم‌خطرترین افرادی هستند که می‌توانست مجبور به قتل آن‌ها شود. با این حال، پیامدهای این اتفاق بسیار گسترده است، زیرا اکنون احتمال زیادی وجود دارد که سیستمی که او را کنترل می‌کند، او را مجبور به تعقیب یک رهگذر بی‌گناه، یک دوست یا حتی یک فرد مورد علاقه کند.

Solo Leveling.همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

اکثر طرفداران سریال‌های اکشن ماجراجویی مانند Solo Leveling عاشق یک داستان انتقام خوب هستند و بدون شک مشتاقانه منتظر لحظه‌ای بودند که سونگ جین وو نه تنها به خیانت‌کاران ثابت کرد که او را دست کم گرفته‌اند، بلکه عدالت را در حق آنها اجرا کند. با این حال، مجبور شدن او به کشتن آن‌ها توسط سیستم، حق انتخاب جین-وو را سلب کرد و در عین حال اثر کلی چنین چرخش شگفت‌انگیزی را به حداقل رساند. با این حال، این می‌تواند مقدمه‌ای بر مسیر تاریکی باشد که جین-وو اگر تسلیم درخواست‌های سیستم شود، در آن قدم خواهد گذاشت.

تصمیم Solo Leveling برای رونمایی از این چرخش در برابر چنین اتفاقهایی تنظیم شده است تا در ادامه‌ی سریال به‌طور مؤثری بر روی آن ساخته شود. با نشان دادن این چرخش در کم‌لذت‌بخش‌ترین زمان، حالا Solo Leveling امکان بهتر کردن آن را دارد؛ زمانی که سریال کل این پویایی را در یک محیط بسیار خشن‌تر که جین-وو توسط سیستم مجبور به کشتن نیست، دوباره مرور کند. از این گذشته، تمام این چرخش بستگی به مجبور شدن سونگ جین-وو به انجام کارهای وحشتناک دارد و هر چه بیشتر او مجبور به انجام این کار شود، وضعیت بدتر می‌شود.

Solo Leveling.همآهنگ 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

یکی از بهترین بخش‌های قسمت دوم Solo Leveling قبلاً جنبه‌ی تیره‌تری از سونگ جین-وو را نشان داد، زمانی که او عصبانیت عمیقی را نسبت به اعضای گروه خود ابراز کرد، زیرا آن‌ها توجیه می‌کردند که چرا باید به جای خود او فداکاری کند. اکنون، به نظر می‌رسد که سریال تلویحاً نشان می‌دهد سیستم نه تنها متحد و منبع قدرت جین-وو است، بلکه نیروی فاسد کننده‌ای است که با او بازی می‌کند. بنابراین، در حالی که چرخش خشن Solo Leveling ممکن است در زمانی غیرمنتظره اتفاق افتاده باشد، در واقع برای بینندگان پیامدهای حتی ترسناک‌تری را به همراه دارد.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها