کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم 2019-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم

خلاصه داستان

انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم، چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم، همانطور که هیکاپ رویای خود را برای ایجاد یک مدینه فاضله اژدهای صلح آمیز برآورده می کند، کشف یک همسر رام نشده و دست نیافتنی، خشم شب را از بین می برد. هنگامی که خطر در خانه بالا می رود و سلطنت هیکاپ به عنوان رئیس دهکده آزمایش می شود، هم اژدها و هم سوارکار باید تصمیمات غیرممکنی برای نجات همنوع خود بگیرند.

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم 2019

انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم، یک فیلم پویانمایی کامپیوتری آمریکایی در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی دین دبلوا می باشد که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. این اثر توسط کرسیدا کاول و دین دبلوا نوشته شده است. بازیگرانی چون جی باروچل، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکا فررا، جونا هیل، کریستوفر مینتز-پلس، تی جی میلر و کریستن ویگ از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند.

 این انیمیشن در هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار نامزد بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی شد. همچنین نامزد دریافت جایزه بفتا برای بهترین موسیقی فیلم، جایزه بهترین انیمیشن و جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم انیمیشن شد.

 

 

 

انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم 2019 How to Train Your Dragon: The Hidden World همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها