کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کارگردانان فصل دوم سریال The Last of Us
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



کارگردانان فصل دوم سریال The Last of Us

فیلمبرداری فصل دوم از سریال آخرین بازمانده The Last of Us، از ما به زودی آغاز خواهد شد و اکنون کارگردان‌های این فصل نیز معرفی شده‌اند. این سریال درام ترسناک، الهام گرفته از بازی ویدیویی با همین نام اثر ناتی داگ است که در فصل اول خود موفق به جلب توجه و تحسین بسیاری از تماشاگران شد. اکنون همه طرفداران و منتظران با شوق منتظر فصل دوم این سریال هستند که فرآیند فیلمبرداری آن از ماه فوریه سال جاری آغاز خواهد شد.

…..

کارگردانان فصل دوم سریال The Last of Us-دنیای فیلم و سریال همآهنگ

…..

با نزدیک شدن به زمان شروع فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us، کارگردانان این فصل نیز مشخص شده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، مارک مایلود، کارگردان برجسته که برای ساخت قسمت Connor’s Wedding از فصل پایانی سریال Succession جایزه امی بهترین کارگردانی را کسب کرده، کارگردانی یکی از اپیزودهای فصل دوم آخرین بازمانده از ما را بر عهده دارد.

کارگردان فصل اول سریال Loki از دنیای سینمایی مارول، یعنی کیت هرون، نیز قرار است قسمتی از فصل دوم این سریال اقتباسی را کارگردانی کند. این در حالی است که شبکه HBO برای فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما به سراغ کارگردانان برنده جایزه امی، استفن ویلیامز (کارگردان سریال Watchmen) و نینا لوپز کورا (کارگردان سریال Perry Mason) نیز رفته است.

علاوه بر این چهار نفر که در فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما سکان کارگردانی قسمت‌ها را در دست دارند، برخی از کارگردان‌های فصل اول همچون پیتر هوئر، کریگ مازن و نیل دراکمن نیز در فصل دوم وظیفه کارگردانی را برعهده خواهند داشت. این سریال توسط نیل دراکمن و کریگ مازن ساخته شده است و خود آن‌ها داستان فصل دوم را نوشته‌اند.

فیلمبرداری فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما قرار است ماه آینده میلادی شروع شود و منتظر می‌رود که در سال ۲۰۲۵ میلادی روی سرویس‌های آنلاین مکس و شبکه HBO پخش شود.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها