کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمه خانواده ای از جنس جاسوس

خلاصه داستان

یک جاسوس در یک ماموریت مخفی ازدواج کرده و یک کودک را نیز به عنوان بخشی از پوشش خود به فرزندی قبول می‌ کند. اما همسر و دختر او رازهایی دارند که هر سه باید برای حفظ این اسرار در کنار هم تلاش کنند و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022

انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY، یک سریال انیمه ژاپنی در ژانر انیمیشن، اکشن و کمدی تلویزیونی است. انیمه SPY×FAMILY توسط کازوهیرو فوروهاشی بر اساس مانگای با همین نام اثر تاتسویا اندو ساخته شده است. نویسندگان این انیمه سریالی کازوهیرو فوروهاشی و ایچیرو اوکوچی هستند. تاکویا اگوچی، آتسومی تانه زاکی، ساوری هایامی، کنیچیرو ماتسودا و الکس ارگان برای این انیمه سریالی صداپیشگی کرده اند.

 

انیمه SPY×FAMILY، برای داستان‌گویی، کمدی، صحنه‌های اکشن، شخصیت‌ها، انیمیشن، بازیگری صدا و ساختار جهانی خود تحسین‌ شده است. این انیمه موفق به دریافت جوایز متعددی از جمله جایزه انیمیشن سال در جشنواره جوایز انیمه توکیو و بهترین پایان بندی در هفتمین دوره جوایز انیمه کرانچی‌ رول بهره‌مند شد. موسیقی متن این انیمه اثری از کی نو نیم می باشد.

 

انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Spy x Family 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها