کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کیم دا-می

 

کیم دا-می Kim Da-mi (زاده ۹ آوریل ۱۹۹۵) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او بیشتر برای بازی در نقش اصلی فیلم اکشن-معمایی “ساحره پارت 1 تخریب The Witch: Part 1 – The Subversion“، “ساحره: پارت 2 : یکی دیگر The Witch: Part 2 – The Other One” شناخته شده است. او همچنین برای نقش‌هایش در مجموعه‌های تلویزیونی کلاس Itaewon (2020) و تابستان محبوب ما (2021–2022) شناخته شده است. کیم اولین تجربه بازیگری خود را از طریق فیلم مستقل 2017 Project With The Same انجام داد.

 

در سال 2018، کیم نقش یک دانش آموز دبیرستانی را در فیلم هیجان انگیز مرموز ماریونت بازی کرد. در همان سال، او نقش اصلی کو جا یون را در فیلم اکشن-معمایی ساحره به کارگردانی پارک هون جونگ بازی کرد، جایی که او از بین 1500 نامزدی که برای این نقش تست داده بودند انتخاب شد. او برای بازی قوی خود در نقشی چالش برانگیز تحسین جهانی را دریافت کرد. در سال 2020، کیم اولین حضور تلویزیونی خود را در مجموعه تلویزیونی Itaewon Class، بر عهده گرفت. او برای بازی در این درام، جایزه بهترین بازیگر زن پنجاه و ششمین جوایز هنری Baeksang را دریافت کرد.

list