کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه Jurassic World: Camp Cretaceous-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

در انیمیشن دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه Jurassic World: Camp Cretaceous، شش نوجوان کنجکاو برای ماجراجویی به جزیره ای به نام ایزلا نابلار که به جزیره ی دایناسورها معروف است، سفر میکنند. اکنون آن ها باید با یکدیگر متحد شده و برای نجات خود از دنیایی که پر از دایناسورهای خطرناک است تمام تلاششان را به کار ببندند اما…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه Jurassic World: Camp Cretaceous

انیمیشن دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه Jurassic World: Camp Cretaceous، یک سریال تلویزیونی انیمیشنی آمریکایی در ژانر علمی-تخیلی و اکشن-ماجراجویی است که توسط زک استنتز توسعه داده شده است. بخشی از فرنچایز Jurassic Park، این سریال شامل صداپیشگی‌های پل-مایکل ویلیامز، شان جیامبرونه، کاوسر محمد، جنا اورتگا، رایان پاتر، و راینی رودریگز می باشد.

 

 

نکات انیمیشن

این انیمیشن به عنوان گروهی از نوجوانان اردویی می‌باشد که پس از فرار چند دایناسور از محیط‌ های زیست خود در جزیره نوبلار گیر می‌افتند. جمیلا جمیل، گلن پاول، استفانی بئاتریز، بردلی ویتفورد، آنگوس سمپسون، گرگ چون، بنجامین فلورس جونیور، کربی هاول-بپتیست، هیلی جوئل اوسمنت، و اندرو کیشینو نیز در نقش‌های مکرر بازی می‌کنند.

این سریال در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ در نتفلیکس اولین نمایش خود را داشت. به طور کلی نقدهای مثبتی برای انیمیشن، شخصیت‌ها و گروه صداپیشگی دریافت کرد، اگرچه واکنش‌ها به طراحی شخصیت‌ها و نوشتار مخلوط بود. در سال ۲۰۲۱، فصل دوم در تاریخ ۲۲ ژانویه؛ فصل سوم در ۲۱ می؛ و فصل چهارم در ۳ دسامبر منتشر شد. فصل پنجم و نهایی در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۲ منتشر شد. یک ویژه‌برنامه تعاملی مستقل با عنوان Hidden Adventure در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. در جوایز آنی ۴۸، این سریال برای دستاورد برجسته در افکت‌های انیمیشن برنده شد.

انیمیشن دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه Jurassic World: Camp Cretaceous همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Jurassic World: Camp Cretaceous 2020 تا 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها