کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال سایه و استخوان Shadow and Bone-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال سایه و استخوان
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

سریال سایه و استخوان Shadow and Bone 2021، در دنیایی روایت می‌شود که به دو نیم تقسیم شده و دو کشور در آن وجود دارد؛ از طرفی تاریکی مطلق فرمانروای تمامی مناطق آن است و در این جهان و پشت جان‌پناه‌ انسانی، موجودات شیطانی از شکار انسان‌ها لذت می‌‌برند و جشن می‌گیرند؛ در ادامه یک سرباز، نیرویی جادویی را کشف می‌کند ...

درباره فیلم

Spread the love



سریال سایه و استخوان Shadow and Bone

سریال سایه و استخوان Shadow and Bone، عنوان یک سریال تلویزیونی اکشن، درام و فانتزی آمریکایی است که توسط اریک هایسرر برای شبکه نتفلیکس توسعه یافته.این مجموعه، که برگرفته از آثار نوشته شده توسط لی باردوگو است، در دنیای خیال‌انگیز گریشاورس جریان دارد و شامل سه‌گانه سایه و استخوان و دوگانه شش کلاغ می‌باشد. بازیگران این سریال شامل جسی می لی، بن بارنز، آرچی رنو، فردی کارتر و غیره می باشند.

نکات فیلم

فصل نخست این سریال با هشت قسمت، در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ منتشر شد. پس از آن، در ژوئن ۲۰۲۱، برای فصل دوم که مشتمل بر هشت قسمت است، تمدید شد و در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۳ پخش گردید. اما در نوامبر ۲۰۲۳، سریال پس از دو فصل کنسل شد. تصویربرداری اصلی فصل اول سریال سایه و استخوان در اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شد و در مکان‌هایی در و اطراف بوداپست و کستهلی، مجارستان انجام گرفت و در پایان فوریه ۲۰۲۰ به پایان رسید.

جوزف تراپانز، آهنگساز سریال سایه و استخوان است. اریک هایسرر و لی باردوگو، در ماه اکتبر ۲۰۲۰، در یک پانل در کنفرانس کمیک کان نیویورک حضور یافتند، که در آن بخش‌هایی از موسیقی متن سریال پخش شد. تهیه‌کننده اجرایی جاش بری در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد که میکس نهایی صدای سریال تکمیل شده است.

سریال سایه و استخوان Shadow and Bone همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Shadow and Bone 2021 تا 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها