کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم افسانه تارزان The Legend of Tarzan 2016-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی افسانه تارزان

خلاصه داستان

تارزان که به زندگی در شهر لندن عادت کرده است باری دیگر به خانه اصلی اش در جنگل فرا خوانده می شود تا در مورد فعالیت هایی که در محل اردوی یک معدن صورت میگیرد تحقیق کند که...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم افسانه تارزان The Legend of Tarzan 2016

فیلم افسانه تارزان The Legend of Tarza، یک فیلم اکشن، درام و ماجراجویی محصول مشترک کشورهای استرالیا، انگلستان و آمریکا به کارگردانی دیوید ییتس است. فیلمنامه توسط آدام کوزاد و کریگ برویر بر اساس داستان های تارزان اثر ادگار رایس باروز به رشته تحریر در آمده است. این فیلم آخرین فیلمی است که توسط جری واینتراب قبل از مرگ او تولید شده است. الکساندر اسکارسگارد، مارگو رابی، روری جی ساپر، کریستف والتز، ساموئل ال جکسون و اسی ایخیله در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم The Legend of Tarzan، با بودجه ۱۸۰ میلیون دلار توانست ۳۵۶.۷ میلیون دلار فروش جهانی کند و با نظرات مختلف منتقدان روبه رو شد. مارگو رابی برای جوایزی از جمله بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر زن بین المللی در جشنواره های مختلف نامزد شد. فیلم افسانه تارزان نیز برای بهترین فیلم اکشن ماجراجویی نامزد شد.

 

فیلم افسانه تارزان The Legend of Tarzan 2016 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Legend of Tarzan 2016 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها