کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم الان منو میبینیNow You See Me 2013-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی اکنون مرا می بینی

خلاصه داستان

چهار شعبده باز خیابانی که به چهار سوارکار معروف هستند توسط یک نابغه ی دنیای تکنولوژی استخدام می‌ شوند تا غیرممکن‌ ترین سرقت‌ شان را انجام دهند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم الان منو میبینی Now You See Me 2013

فیلم الان منو میبینی Now You See Me، یک فیلم جنایی، معمایی و دلهره آور آمریکایی به کارگردانی لوئیس لتریر است. فیلمنامه توسط اد سلومون، بوآز یاکین و… براساس یک داستان از یاکین و ریکورت نوشته شده است. این فیلم نخستین قسمت از سری فیلم‌ های Now You See Me است. جسی آیزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون، آیلا فیشر، مورگان فریمن و ملانی لوران در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم اکنون مرا می بینی Now You See Me 2013، نقدهای مختلفی را به خصوص در مورد پایان داستان به دنبال داشت اما به موفقیت تجاری دست یافت و با درآمد ۳۵۱.۷ میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل یک بودجه ۷۵ میلیون دلاری موفق به جلب توجه شد. این فیلم جایزه مردمی برگزیده برای محبوب‌ ترین فیلم هیجان‌ انگیز را برنده شد و همچنین برای جایزه امپراتوری بهترین فیلم هیجان‌ انگیز، جایزه ساتورن بهترین فیلم هیجان‌ انگیز و بهترین موسیقی نامزد شد.

 

فیلم الان منو میبینی Now You See Me 2013 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Now You See Me 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها