کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت Avengers: Infinity War-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت

خلاصه داستان

در فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت 2018 Avengers: Infinity War، اعضای تیم انتقام‌ جویان و همچنین متحدان آنها در حال محافظت از سیاره زمین هستند و با تهدیدهایی مقابله می‌کنند که بزرگ‌تر از حد توان هر قهرمانی برای مقابله با آنها است. در همین برهه زمانی خطر جدیدی ظاهر می‌شود ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت Avengers: Infinity War

فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت Avengers: Infinity War، یک فیلم اکشن، ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ است که بر اساس تیم ابرقهرمانان کمیک مارول، انتقام‌جویان، ساخته شده است. کارگردانی شده توسط آنتونی و جو روسو و نوشته شده توسط کریستوفر مارکوس و استفن مک‌فیلی، این فیلم دارای یک گروه بازیگران انسمبل است شامل رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، دان چیدل، تام هالند، چادویک بوزمن …

 

 

نکات فیلم

فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت Avengers: Infinity War، تولید شده توسط مارول استودیوز و توزیع شده توسط والت دیزنی استودیوز موشن پیکچرز می باشد. این فیلم دنباله‌ای برای The Avengers (۲۰۱۲) و Avengers: Age of Ultron (۲۰۱۵) و نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است.

شخصیت ها در فیلم، انتقام‌جویان و نگهبانان کهکشان در تلاش هستند تا از جمع‌آوری شش سنگ قدرتمند بی‌نهایت توسط تانوس جلوگیری کنند، که بخشی از مأموریت او برای کشتن نیمی از تمام حیات در جهان است.

فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت Avengers: Infinity War همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Avengers: Infinity War 2018 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها