کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اوپنهایمر همچنان در صدر نامزدهای 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

 

اوپنهایمر همچنان در صدر نامزدهای 2024

اوپنهایمر همچنان در صدر نامزدهای 2024، فیلم اوپنهایمر در صدر نامزدهای جوایز AARP Movies for Grownups برای سال 2024 قرار دارد. همچنین فیلم‌های Killers of the Flower Moon،The Color Purple”، Poor Things، American Fictio و The Holdovers چندین نامزدی در این جوایز که به تقدیر از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی که با مخاطبین مسن‌تر ارتباط برقرار می‌کنند، کسب کرده‌اند.

….

hamahang اوپنهایمر | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

مجله AARP اسامی نامزدهای جوایز سالانه فیلم‌های برای بزرگسالان را در روز سه‌شنبه اعلام کرد، که در آن فیلم اوپنهایمر با کسب شش نامزدی در صدر قرار گرفت.

فیلم Killers of the Flower Moon با پنج نامزدی به دنبال آن است، و فیلم‌های The Color Purple، Poor Things، The Holdovers و American Fiction هر کدام چهار نامزدی کسب کردند. در بخش تلویزیونی، برنامه‌های The Bear ،Only Murders in the Building، Succession و The White Lotus هر کدام دو نامزدی دریافت کردند.

برای بیش از دو دهه، ابتکار عمل فیلم‌های برای بزرگسالان AARP برای مخاطبان بالای 50 سال حمایت کرده و فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که با مخاطبان مسن‌تر ارتباط برقرار می‌کنند را تشویق کرده است. امسال، برندگان جوایز فیلم‌های برای بزرگسالان در شماره فوریه/مارس مجله AARP اعلام خواهند شد، به جای مراسم حضوری که در سال‌های گذشته انجام می‌شد.

تیم آپلو، منتقد فیلم و تلویزیون AARP، در بیانیه‌ای گفت: هدف ما همیشه ایجاد تغییر فرهنگی در هالیوود از طریق ابتکار فیلم‌های برای بزرگسالان ما بوده است. مجموعه امسال از آثار برجسته که ارزش زمان یک بزرگسال را دارد، نشان می‌دهد که این اتفاق در حال رخ دادن است. جوایز فیلم‌های برای بزرگسالان AARP در مبارزه با تبعیض سنی در صنعت فعالیت می‌کند و آن‌ها نشان‌دهنده تغییر اجتماعی و همچنین برتری هنری هستند.

فیلم‌های Barbie، The Color Purple، Killers of the Flower Moon، Maestro و Oppenheimer برای بهترین  فیلم برای بزرگسالان نامزد شده‌اند. در دسته بهترین بازیگر زن، نامزدها عبارتند از آنت بنینگ (برای فیلم Nyad)، ژولیت بینوش (برای فیلم The Taste of Things)، اونجانو الیس-تیلور (برای فیلم Origin)، هلن میرن (برای فیلم Golda) و جولیا رابرتس (برای فیلم Leave the World Behind)؛ و در دسته بهترین بازیگر مرد، نامزدها عبارتند از نیکولاس کیج (برای فیلم Dream Scenario)، کلمن دومینگو (برای فیلم Rustin)، پل جیاماتی (برای فیلم The Holdovers)، آنتونی هاپکینز (برای فیلم Freud’s Last Session) و جفری رایت (برای فیلم American Fiction).

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها