کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تجلیل از متیو پری در مراسم امی 2023
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



تجلیل از متیو پری در مراسم امی 2023

در مراسم امی سال 2023، از متیو پری بازیگر فیلم Friends در بخش یادبود تجلیل عاطفی شد. این بخش همچنین شامل ستارگان فقیدی همچون لن گودمن، آندره براگر، لنس ردیک، پل روبنز، باربارا والترز، آنجلا لنزبری، کریستی آلی و دیگران بود. خواننده پاپ چارلی پوث و دوئت سازنده آهنگ The War and Treaty نیز در طول این بخش به اجرا پرداختند، ابتدا با اجرای ترانه See You Again از پوث و سپس با یک نسخه ساده از آهنگ موضوع دوستان (I’ll Be There for You از گروه The Rembrandts).

…..

Matthew Perry friends hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

…..

متیو پری در تاریخ 28 اکتبر 2023 به طور غیرمنتظره در سن 54 سالگی درگذشت. او در ویلای خود در لس‌آنجلس در حوضچه آب گرم پیدا شد، طبق اعلام نهاد انتظامی. هیچ نشانی از جرم یا مواد مخدر در محل وقوع وجود نداشت. دفتر پزشکی قانونی شهر لس‌آنجلس بعداً اعلام کرد که او از تأثیرات حاد کتامین درگذشته است.

متیو پری Matthew Perry، به خاطر بازی هیجان‌انگیز و طنزآمیز چندلر بینگ در مجموعه دوستان در دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ معروف بود. او در بیش از ۲۰۰ قسمت از این سیتکام شبکه NBC در طول ۱۰ فصل حضور داشت. هم‌چنین پس از خبر درگذشت او، همکاران بازی او در دوستان، یعنی جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر، در یک بیانیه اعلام کردند: ما توسط این اتفاق بسیار شوکه شده‌ایم.

ما بیشتر از همکاری در نقش‌ها بودیم، ما یک خانواده بودیم. خیلی چیزها برای گفتن وجود دارد، اما در حال حاضر می‌خواهیم یک لحظه را برای ماتم و فرآیند درک این زیان ناپایدار بگیریم. در زمان مناسب تر بیشتر خواهیم گفت، هنگامی که می‌توانیم. در حال حاضر، افکار و عشق ما با خانواده متی، دوستانش و همه کسانی که او را در سراسر جهان دوست داشتند همراه است.

همکاران پری در دوستان به صورت شخصی به ادای احترام به این بازیگر پرداختند و انیستون به صورت اختصاصی به Variety اعلام کرد که در روز مرگ او با او پیام متنی داده بود. او گفت: او خوشحال بود. او سالم بود. او ترک سیگار کرده بود. او خوشحال بود  همین چیزی است که من می‌دانم. انیستون ادامه داد: من صرفاً صبح آن روز با او متن می‌زدم، متنی خنده‌دار. او درد نمی‌کشید، او مشکل نداشت، او خوشحال بود.

مت لبلانک نیز در Instagram نوشت که زمان‌هایی که با هم داشتیم واقعاً جزو بهترین زمان‌های زندگی من هستند و افزود: از این لحظات شاد و پر از یادگار زمان‌هایی را که با هم داشتیم همیشه یک افتخار بوده است و افتخار می‌کنم که تو را دوست داشته‌ام. هرگز یادت نخواهم گرفت. هرگز. برادر، بالهای خودت را باز کن و پرواز کن، حالا تو نهایتاً آزاد شدی. عشق فراوان. و فکر می‌کنم که ۲۰ دلاری که به من بدهکار هستی را هم نگاه می‌داری.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها