کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم انتقام‌ جویان: پایان‌ بازی Avengers: Endgame-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی انتقام‌ جویان: پایان‌ بازی

خلاصه داستان

در فیلم انتقام‌ جویان: پایان‌ بازی Avengers: Endgame، پس از رویدادهای مصیبت‌باری که توسط تانوس رقم خورده، مرگ و ویرانی بر سرتاسر جهان سایه افکنده‌است. در این شرایط، اعضای گروه انتقام‌جویان به کمک متحدانی که برایشان باقی مانده، تلاش می‌کنند که توازن را به جهان بازگردانند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم انتقام‌ جویان: پایان‌ بازی Avengers: Endgame

فیلم انتقام‌ جویان: پایان‌ بازی Avengers: Endgame، یک فیلم اکشن، ابرقهرمانی آمریکایی سال 2019 است که بر اساس تیم ابرقهرمانی انتقام‌جویان از مارول کامیکس ساخته شده است به کارگردانی آنتونی و جو روسو و نوشته کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فیلی، این فیلم بازیگران متعددی دارد از جمله رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافالو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بندیکت وانگ، جان فاورو، بردلی کوپر، گوینت پالترو و جاش برولین.

 

نکات فیلم

فیلم انتقام‌ جویان: پایان‌ بازی Avengers: Endgame، تولید شده توسط مارول استودیوز و توزیع شده توسط والت دیزنی استودیوز موشن پیکچرز. این فیلم دنباله‌ای مستقیم بر انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (2018) و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است.

انتقام‌جویان: پایان بازی، در لس آنجلس در تاریخ 22 آوریل 2019 اکران شد و در تاریخ 26 آوریل در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز سه دنیای سینمایی مارول (MCU) منتشر گردید. این فیلم برای کارگردانی، بازیگری، موسیقی متن، صحنه‌های اکشن، جلوه‌های بصری و وزن عاطفی‌اش تحسین شد و منتقدان به اوج رسیدن داستان 22 فیلمی‌اش را ستودند.

این فیلم نامزدی جایزه بهترین جلوه‌های بصری در جوایز آکادمی نود و دوم را دریافت کرد، علاوه بر دیگر افتخارات بسیار. یک فیلم پنجم انتقام‌جویان و یک فیلم ششم با عنوان انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی قرار است به ترتیب در سال‌های 2026 و 2027 منتشر شوند و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران شناخته شد

فیلم انتقام‌ جویان: پایان‌ بازی Avengers: Endgame همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Avengers: Endgame 2019 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها