کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




The Marsh Kings Daughter Hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
دختر پادشاه مرداب

خلاصه داستان

داستان فیلم سینمایی دختر پادشاه مرداب The Marsh King’s Daughter 2023، درباره زنی جوان به نام هلنا است که یک زندگی به ظاهر عادی دارد، اما راز تاریکی را از همه پنهان می‌کند. پدر هلنا در واقع «پاشاه مرداب» بدنام است، کسی که در گذشته او و مادرش را از جامعه جدا کرده و در میان مرداب‌ها زندگی می‌کند.

درباره فیلم

Spread the love



دختر پادشاه مرداب 2023

دختر پادشاه مرداب 2023، The Marsh King’s Daughter یک فیلم درام و هیجان‌انگیز محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس رمانی به همین نام اثر کارن دیون در سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌است. این فیلم به کارگردانی نیل برگر و نویسندگی ال اسمیت و مارک ال اسمیت ساخته شده‌است.
داستان دختر پادشاه مرداب 2023، درباره زنی جوان به نام هلنا است که یک زندگی به ظاهر عادی دارد، اما راز تاریکی را از همه پنهان می‌کند. پدر هلنا در واقع «پاشاه مرداب» بدنام است، کسی که در گذشته او و مادرش را از جامعه جدا کرده و در میان مرداب‌ها زندگی می‌کند. هلنا که از گذشته خود رنج می‌برد، تصمیم می‌گیرد که پدرش را پیدا کند و با او روبرو شود. این تصمیم هلنا را وارد دنیایی خطرناک می‌کند که پر از اسرار و رازهای تاریک است.

بررسی فیلم

از نقاط مثبت دختر پادشاه مرداب 2023، می توان به بازی‌های درخشان دیزی ریدلی، بن مندلسون و گرت هدلند، داستان جذاب و پر تعلیق و کارگردانی روان‌شناسانه نیل برگر اشاره کرد. نقاط منفی فیلم شامل برخی از صحنه‌هایی که کمی شعاری هستند و پایان فیلم که کمی عجیب و غیرمنتظره است .

فیلم «دختر پادشاه مرداب» با بازی‌های درخشان دیزی ریدلی، بن مندلسون، گرت هدلند و بروکلین پرنس توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. این فیلم با رتبه ۶.۳ از ۱۰ در سایت IMDb و رتبه ۴۶ از ۱۰۰ در سایت متاکریتیک قرار گرفته است.

دختر پادشاه مرداب 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Marsh King’s Daughter 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها