کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آناتومی یک سقوط Anatomy of a Fall 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آناتومی یک سقوط

خلاصه داستان

فیلم سینمایی آناتومی یک سقوط Anatomy of a Fall 2023، در مورد یک نویسنده به نام ساندرا است که پس از مرگ مرموز شوهرش، به جرم قتل او دستگیر می‌شود. حال ساندرا تلاش می‌کند به کمک پسر 11 ساله نابینای خود به عنوان تنها شاهد، بی‌گناهی‌اش را در دادگاه ثابت کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آناتومی یک سقوط Anatomy of a Fall 2023

فیلم آناتومی یک سقوط Anatomy of a Fall 2023، یک درام جنایی و هیجان‌انگیز فرانسوی می باشد که توسط ژوستین تریه کارگردانی شده و فیلمنامه‌اش را او به همراه آرتور هاراری نوشته‌اند. ساندرا هولر در نقش یک نویسنده ظاهر شده که تلاش می‌کند بی گناهی خود را در مرگ همسرش ثابت کند. دیگر بازیگران سوان آرلود، میلو ماچادو گرانر، آنتوان راینارتز، ساموئل تیس، جنی بث، سعدیه بنتایب، کمیل راترفورد و …

 

 

نکات فیلم

 تولید این اثر بر عهده ماری آنژ لوسیانی و دیوید تیون بوده است. فیلمبرداری این اثر توسط سیمون بوفیلس انجام شده و ویرایش آن توسط لوران سنشال صورت گرفته است. «آناتومی یک سقوط» در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۳ اولین نمایش خود را داشت، جایی که جایزه نخل طلایی و جایزه پالم داگ را برنده شد و برای جایزه پالم کوئر نیز رقابت کرد.

این فیلم توسط لو پاکت در تاریخ ۲۳ اوت ۲۰۲۳ به صورت سینمایی در فرانسه اکران شد، استقبال نقادان را به همراه داشت و بیش از یک میلیون بلیت در فرانسه فروخت و در ۱۱ رشته در چهل و نهمین دوره جوایز سزار نامزد شد. این فیلم همچنین موفقیت قابل توجهی در سطح بین‌المللی کسب کرد، دو جایزه در گلدن گلوب برنده شد و برای هفت جایزه در BAFTA و پنج جایزه در اسکار نامزد شد.

 

 

فیلم آناتومی یک سقوط Anatomy of a Fall 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Anatomy of a Fall 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها