کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم بزهکاران 2023 The Delinquents-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی بزهکاران The Delinquents
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی بزهکاران The Delinquents 2023، در مورد یک کارمند بانک به نام موران است که نقشه می‌کشد آنقدر پول بدزدد که دیگر هرگز کار نکند، سپس در حالی که همکارش پول نقد را پنهان می‌کند، اعتراف کرده و دوران کوتاه مدت زندان را بگذراند. اما به زودی تحت فشار تحقیقات، همدست رومان با زنی آشنا می‌شود که زندگی او را برای همیشه متحول می‌کند ...

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم بزهکاران 2023 The Delinquents

فیلم بزهکاران 2023 The Delinquents، یک فیلم کمدی، درام جنایی می باشد که توسط رودریگو مورنو نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم محصول مشترک بین آرژانتین، برزیل، شیلی و لوکزامبورگ است. بازیگرانی همچون دانیل الیاس، استبان بیلیاردی، مارگاریتا مولفینو، ژرمن دی سیلوا، ماریانا چاد و … در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

 

نکات فیلم

این فیلم نخستین بار در بخش یک نگاه خاص در شصت و ششمین جشنواره فیلم کن در تاریخ 18 مه 2023 به نمایش درآمد. این فیلم به عنوان نماینده آرژانتین برای بهترین فیلم ویژگی بین‌المللی در نود و ششمین دوره جوایز آکادمی انتخاب شد. همچنین به بیست و هفتمین جشنواره فیلم لیما در بخش رقابتی داستانی دعوت شده بود. در آوریل 2023، شرکت مگنولیا پیکچرز اینترنشنال حقوق فروش جهانی و آمریکایی این فیلم را به دست آورد.

 

فیلم بزهکاران 2023 The Delinquents همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Delinquents 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها