کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم بهترین 2023 Finestkind -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم بهترین
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی بهترین Finestkind 2023، در مورد دو برادر است که پس از یک جدایی طولانی مدت دوباره با یکدیگر روبرو می‌شوند اما به دلیل شرایط سخت زندگی مجبور می‌شوند با گروهی از خلافکاران حرفه‌ای وارد معامله شوند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم بهترین 2023 Finestkind

فیلم بهترین 2023 Finestkind، یک فیلم درام جنایی مهیج آمریکایی ۲۰۲۳ است که توسط برایان هالگلند نوشته و کارگردانی شده است و با بازی بن فاستر، توبی والاس، جنا اورتگا، تامی لی جونز، اسماعیل کروز کوردووا، آرون استنفورد، اسکاتی توار، تیم دالی، لولیتا داوودویچ، کلین کرافورد، لونی فارمر، فرناندا آندراده، چارلی ترستون، مگان لیدرز، برایان جی مک دونالد و …

 

بررسی سریال

در آوریل ۲۰۲۲، اعلام شد که پارامونت پلاس حقوق فیلم بهترین 2023 Finestkind، را خریداری کرده است. فیلمبرداری در آوریل ۲۰۲۲ در نیو بدفورد، ماساچوست آغاز شد. همان ماه، اعلام شد که تیم دیلی، کلین کرافورد، آرون استنفورد، اسکاتی تووار و لولیتا داویدوویچ به بازیگران اضافه شده‌اند. مگان لذرز نیز در آوریل ۲۰۲۲ به بازیگران پیوست. فیلمبرداری در مه ۲۰۲۲ به پایان رسید. برخی از اعضای گروه ادعا کرده‌اند که حقوق دریافت نکرده‌اند و در حین فیلمبرداری دچار آسیب شده‌اند. تدوین فیلم را استورات لوی بر عهده گرفت و فیلمبرداری آن را کریل فورسبرگ انجام داده است.

این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ به کاتالوگ پارامونت پلاس اضافه شد. در وب‌سایت تجمیع‌کننده نقدها، راتن تومیتوز، ۲۹٪ از ۲۸ نقد منتقدان مثبت بوده، با میانگین امتیاز ۴.۹/۱۰. متاکریتیک که از میانگین وزن‌دار استفاده می‌کند، به این فیلم امتیاز ۴۴ از ۱۰۰ را بر اساس نقدهای ۷ منتقد اختصاص داده، که نشان‌دهنده نظرات متوسط یا معمولی است.

فیلم بهترین 2023 Finestkind همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها