کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم سوداگران درد 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سوداگران درد
  • کارگردان:
  • سال ساخت: 2023
  • تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۰۸
  • امتیاز IMDB: 6.5
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • مدت زمان: 98 دقیقه
  • محدوده سنی: 17+
  • ژانر: درام جنایی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی سوداگران درد Pain Hustlers 2023، براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد مادری تنها به نام لیزا (امیلی بلانت) است که وقتی شغل خود را از دست می‌دهد برای تامین مخارج دخترش، درگیر یک طرح پرسود اما خطرناک فروش دارو می‌شود.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم سوداگران درد 2023

فیلم سوداگران درد 2023، یک فیلم آمریکایی انگلیسی در ژانر درام و جنایی می باشد با کارگردانی دیوید ییتس که بر اساس مقاله ای از نیویورک تایمز نوشته ایوان هیوز ساخته شده است. فیلمنامه اثر ولز تاور و ایوان هیوز می باشد.
از بازیگران فیلم می توان به امیلی بلانت، کریس ایوانز، اندی گارسیا، کاترین اوهارا، جی دوپلاس و برایان دارسی جیمز و … اشاره کرد. در فیلم سینمایی سوداگران درد Pain Hustlers، لیزا وادزورث یک مادر مجرد است که برای تامین زندگی خود و دخترش تلاش می کند.
او در یک داروخانه محلی در شهرستان کوچکی در میسوری کار می کند، اما وارد شرکت داروسازی میچل می شود. در فیلم سوداگران درد 2023، با موفقیت لیزا، شرکت میچل نیز رشد می کند و به سرعت به یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی در کشور تبدیل می شود.
لیزا نیز به ثروت و شهرت زیادی دست می یابد. اما این موفقیت، عواقبی نیز به دنبال دارد. لیزا با فشارهای زیادی از سوی میچل و سایر مدیران شرکت مواجه می شود تا داروهای جدیدی را به بازار عرضه کند، حتی اگر این داروها خطرناک باشند.

نکات فیلم

از نکات مثب فیلم سوداگران درد 2023 می توان به بازی های درخشان امیلی بلانت و کریس ایوانز و کارگردانی خوب دیوید ییتس، داستان جذاب و پرتنش اشاره کرد. این فیلم دارای نکات منفی هم می باشد همچون اینکه برخی از صحنه ها کمی اغراق آمیز هستند و پایان فیلم کمی باز است.
فیلم سوداگران درد 2023، یک فیلم درام توطئه آمیز با بازی های درخشان امیلی بلانت و کریس ایوانز است. این فیلم داستان صعود و سقوط یک فروشنده دارو را روایت می کند و به بررسی مسائلی مانند سوء استفاده از داروهای مخدر و فساد در صنعت داروسازی می پردازد.

فیلم سوداگران درد 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Pain Hustlers 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها