کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هفت 1995-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
هفت

خلاصه داستان

داستان فیلم سینمایی هفت 1995 Se7en، در مورد یک کاراگاه تازه کار به نام میلز (برد پیت) است که همراه با یک کاراگاه کهنه کار (مورگان فریمن) مامور میشود یک قاتل سریالی مرموز را که از هفت گناه مرگبار به عنوان انگیزه خود در قتل ها استفاده میکند به دام بیندازد.

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم هفت 1995

فیلم هفت 1995 به کارگردانی دیوید فینچر، نویسندگی اندرو کوین واکر و تهیه کنندگی آرنولد کوپرسون یک اثر نوآورانه در ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز است با ترکیبی از بازیگری برجسته، داستان پر پیچ و خم، و فضای تاریک و ناامید. فیلم هفت 1995 به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمای دهه 1990 تبدیل شده است. بازیگران فیلم هفت 1995 مورگان فریمن، برد پیت، اندرو کوین واکر، دانیل زاکاپا، گوئینت پالترو، جان کاسینی، باب مک، پیتر کرامبی و غیره … می باشند.

داستان فیلم هفت 1995 در شهری تاریک و پر از فساد می‌گذرد، جایی که دو کاراگاه، دیتکتیو میلز (با بازی برد پیت) و دیتکتیو سامرست (با بازی مورگان فریمن)، با یک سری از قتل‌های وحشیانه مواجه می‌شوند که به هفت گناه کبیره اشاره دارند. هر قتل نشان از یکی از گناهان کبیره (خشم، حسد، حسادت و غیره) دارد، و دو کاراگاه تلاش می‌کنند تا الگوی مخوف این قتل‌ها را حل کرده و قاتل را دستگیر کنند.

 

 

 

بررسی فیلم

فیلم هفت 1995 با فضای تاریک و خطرناکی که به تصویر کشیده است، برای تماشاگران یک تجربه نفس‌گیر ایجاد می‌کند. روایت این جنایات مخوف و اسرارآمیز، از نوآوری بی‌پردازیده‌ای برخوردار است. بازیگری برد پیت و مورگان فریمن به عنوان دو کاراگاه با تجربه، به فیلم عمق و واقعیت می‌بخشد. بازی هیجان‌انگیز آنها در برخورد با رازهای این داستان، تماشاگر را به خود جذب می‌کند.

فیلم هفت 1995 با داستان پرپیچ‌وخم و پیچیده‌ای که در طول فیلم به تدریج آشکار می‌شود، تماشاگران را در گیر می‌کند. هر لحظه اطلاعات  و احساسات جدیدی را به وجود می‌آورد. فیلمنامه‌ای که با دقت به نگاهی عمیق به گناهان انسانی می‌اندیشد. فیلم هفت 1995 پرسش‌های اخلاقی و فلسفی را بررسی می‌کند و به تدبر در مورد انسان و جامعه وحشتناکی که در آن زندگی می‌کنیم، تشویق می‌کند. موسیقی زیبا و ترسناک هوارد شور، با فضای تاریک فیلم هماهنگ شده و با تأثیرات صوتی به خصوص در صحنه‌های ترسناک، تجربه تماشا را به اوج می‌برد.

فیلم هفت 1995 با ترکیب هوشمندانه فضا، بازیگری برجسته، داستان مهیج و پیامدهای فلسفی، یکی از برترین اثار جنایی و هیجانی سینمای جهان به شمار می‌آید. این فیلم، تا به امروز، جایگاه خود را به عنوان یک کلاسیک جنایی حفظ کرده و بر جایگاه ویژه‌ای در دل تماشاگران دنیا دارد. فیلم پس از حضور در جشنواره های بین المللی، 29 جایزه کسب کرد و نامزد 42 جایزه دیگر شد.

 

 

 

فیلم هفت 1995 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Se7en 1395 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها