کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال لوله کش های کاخ سفید White House Plumbers 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال لوله کش های کاخ سفید
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5

خلاصه داستان

در سریال لوله کش های کاخ سفید White House Plumbers 2023، عوامل سیاسی ریچارد نیکسون، یک مامور اف‌بی‌آی به نام جی گوردون لیدی و یک مامور سی‌آی‌ای به نام ای هاوارد هانت، به طور تصادفی ریاست جمهوری را که سعی در محافظت از آن داشتند، سرنگون کردند و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال لوله کش های کاخ سفید White House Plumbers 2023

سریال لوله کش های کاخ سفید White House Plumbers 2023، یک سریال سینمایی هیجان‌انگیز، تاریخی، و درام با مضمون بیوگرافی توسط کارگردان ماهر آمریکایی، دیوید مندل، ساخته شده است. الکس گریگوری و پیتر هایک بر اساس اثری از باد کروگ و متیو کروگ، فیلمنامه را نوشته اند. در این اثر هنری، بازیگران معروفی همچون وودی هرلسون، جاستین ثرو، لینا هیدی، کرنان شیپکا، جودی گریر، کاتلین ترنر، دامنل گلیسون، نلسون آسنسیو، تری رایدر، الکسیس والدس، آیک بارینهولتز، ریچ سامر، کاتلین ترنر و سایر هنرپیشگان به نقش افرینی پرداخته اند.

 

نکات سریال

سریال لوله کش های کاخ سفید White House Plumbers 2023، بر اساس واقعیت‌هایی ساخته شده است و برای اولین بار از تاریخ 1 تا 29 مه سال 2023 میلادی، در آمریکا پخش شد. تدوین و ویرایش این سریال به عهده گریدی کوپر، راجر نایگارد و … بوده است و فیلمبرداری آن توسط استیون مایزلر انجام گرفته است. در وب‌ سایت Rotten Tomatoes، سریال با درصد تأیید 68% و امتیاز میانگین 6.1 از 10 بر اساس 44 بررسی انتقادی قرار دارد. در Metacritic که از میانگین وزن‌دار استفاده می‌کند، امتیاز 62 از 100 بر اساس 22 نقد به دست آمده است، که نشان‌دهنده نقدهای کلی مثبت است.

 

 

 

سریال لوله کش های کاخ سفید White House Plumbers 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

White House Plumbers 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها