کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هری پاتر و شاهزاده دورگه

خلاصه داستان

در آغاز سال ششم هری پاتر در هاگوارتز، او کتاب معجون سازی دست دومی را پیدا میکند که صاحب قبلی آن شخصی به نام «شاهزادهٔ دورگه» است در همین حال دامبلدور به او کمک می کند تا به گذشته و خاطرات ولدمورت نگاهی بی اندازد ....

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009

فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009، فیلمی اکشن، ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی دیوید یتس می باشد. استیو کلاوز فیلم نامه را بر اساس رمانی به همین نام نوشته جی کی رولینگ نوشته است. دنیل رادکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون، مایکل گامبون، آلن ریکمن، هلنا بونهام، کارتر جیم برادبنت در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

این فیلم، هم از نظر فروش و هم از نظر منتقدان بسیار موفق بود. هری پاتر و شاهزاده دورگه عنوان پرفروش ترین فیلم در اولین روز اکران و دومین فیلم پرفروش سال 2009 پس از آواتار را از آن خود کرد و با 934 میلیون دلار سی و چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شد.

 

 

 

فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها