کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

پاندای کونگ فوکار 4 به فروش 500 میلیون دلار رسید
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



پاندای کونگ فوکار 4 به فروش 500 میلیون دلار رسید:

 

kung fu panda 4 - همآهنگ

 

فروش پاندا و سه انیمیشن دیگر از 2020 تا 2024 :

 

پاندای کونگ فوکار 4 به فروش 500 میلیون دلار رسید، این انیمیشن “پاندای کونگ فوکار 4” از تولیدی یونیورسال/دریم‌ورکز انیمیشن به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار جهانی رسیده است. از این مبلغ، ۳۱۸.۵ میلیون دلار از باکس آفیس بین‌المللی به دست آمده است. “پاندای کونگ فوکار 4” که توسط مایک میچل (و همکاری استفنی ما استین) کارگردانی شده است، تنها چهارمین عنوان انیمیشنی است که از سال ۲۰۲۰ به بالا به این معیار می‌رسد، به عنوان انیمیشن برتر شرکت Illumination می توان از “انیمیشن برادران سوپر ماریو” (۱.۴ میلیارد دلار) و “مینیون‌ها: ظهور گرو” (۹۴۳ میلیون دلار)، و انیمیشن شرکت سونی/مارول “مرد عنکبوتی: در سراسر دنیای عنکبوت” (۶۹۱ میلیون دلار) یاد کرد.

 

in to middle line Koung fu Panda همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

در خارج از کشور، بازگشت پو و دوستان او در ۳۷ بازار از جمله مکزیک (۳۵.۲ میلیون دلار) و برزیل (۸.۱ میلیون دلار) حالا پرفروش‌ترین انیمیشن در این سری فرانچایز است. این سری اخیراً از نشان ۲ میلیارد دلاری جهانی گذشته تا هفتمین برند پرفروش انیمیشنی تمام دوران شود. دریم‌ورکز انیمیشن بیشترین فرانچایز انیمیشنی را که به نشان ۲ میلیارد دلاری جهانی می‌رسد، انیمیشن های “شرک” (۳.۹۷۲ میلیارد دلار)، “ماداگاسکار” (۲.۲۵۷ میلیارد دلار)، و اکنون “کونگ فو پاندا” (۲.۳ میلیارد دلار) دارد.

 

koung fu panda همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

سخن نهایی :

با وجود اینکه زمان زیادی از تاریخ اکران این انیمیشن نمی گذرد و امتیاز چندان قابل قبولی نگرفته است ولی همچنان درحال فروش در سرتاسر دنیا می باشد و در رتبه های باکس آفیس قرار دارد. شما می توانید این انیمیشن یعنی (پاندای کنگ فوکار 4) را از رسانه همآهنگ بصورت آنلاین تماشا کنید.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها