کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم گلس آنین یک چاقوکشی اسرارآمیز Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سینمایی گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز

خلاصه داستان

میلیاردری به نام مایلز برون، دوستان خود را به جزیره خصوصی‌ اش در کشور یونان دعوت می‌کند اما زمانی که مشخص می‌ شود یکی از این افراد مرده است کارآگاه بنویت بلانک برای کشف حقیقت این پرونده وارد عمل می‌ شود و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم گلس آنین یک چاقوکشی اسرارآمیز Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022

فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز Glass Onion: A Knives Out Mystery ، یک فیلم کمدی، جنایی و درام آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی رایان جانسون می باشد. این فیلم یک ادامه مستقل برای فیلم Knives Out محصول سال 2019 است. بازیگرانی نظیر دنیل کریگ، ادوارد نورتون، کیت هادسون، دیو باتیستا، ژانل مونا، کاترین هان در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

فیلم گلس آنین یک چاقوکشی اسرارآمیز، پس از یک هفته اکران محدود در سینماها با درآمد 15 میلیون دلار گسترده‌ ترین اکران تئاتری را برای یک فیلم نتفلیکس دریافت کرد. این فیلم مانند فیلم قبلی خود نقد های مثبت فراوانی با تحسین فیلمنامه، کارگردانی، بازی های بازیگران و موسیقی متن از سوی منتقدان دریافت کرد. شورای ملی نقد و بررسی Glass Onion را یکی از ده فیلم برتر سال 2022 نامید. تدوین و ویرایش فیلم توسط باب داکسی انجام شده است. موسیقی متن فیلم اثری از ناتان جانسون می باشد.

 

فیلم گلس آنین یک چاقوکشی اسرارآمیز Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Glass Onion 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها