کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آرژانتین Argentina 1985-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آرژانتین، ۱۹۸۵

خلاصه داستان

فیلم سینمایی آرژانتین Argentina 1985، در مورد تیمی از وکلا است که تلاش می‌کنند نخستین محاکمه را علیه ژنرال‌های دیکتاتوری نظامی آرژانتین آماده کنند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آرژانتین Argentina 1985

فیلم آرژانتین Argentina 1985، یک درام، بیوگرافی و جنایی محصول سال 2022 توسط آرژانتین، آمریکا و انگلیس به کارگردانی سانتیاگو میتره می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز به طور مشترک توسط ماریانو لیناس و سانتیاگو میتره نوشته شده است. بازیگرانی مانند ریکاردو دارین، جینا ماسترونیکولا، فرانسیسکو برتین، سانتیاگو آرمز استوارنا، آلخاندرا فلچنر، پائولا رانسنبرگ، گابریل فرناندز، ریکاردو تروپل و ایگناسیو فرانکویلا نقش آفرینی کردند.

فیلم آرژانتین، پس از اکران توانست نظرهای مثبت بسیاری را به خود جلب کند، به طوری که برای داستان واقعی، فیلمنامه، طراحی لباس، کارگردانی، شخصیت پردازی، بازی خوب بازیگران، فضاسازی، تم، موسیقی متن، طراحی چهره و همچنین نحوه فیلمبرداری مورد ستایش قرار گرفت.

این فیلم پس از شرکت در جشنواره های بین المللی متعدد برنده 4 جایزه از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شد و نامزد دریافت 5 جایزه دیگر از جمله بهترین فیلم آمریکای لاتین و بهترین کارگردانی شد.

 

 

 

فیلم آرژانتین Argentina 1985 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Argentina, 1985 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها