کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پنجه آهنین The Iron Claw 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پنجه آهنین

خلاصه داستان

فیلم سینمایی پنجه آهنین The Iron Claw 2023، در مورد برادران جدا نشدنی فون اریش است که در دهه 1980 میلادی در دنیای پر رقابت کشتی حرفه‌ای، تاریخ ساز شدند. با این حال، آن‌ها نه تنها مجبور بودند در داخل رینگ مبارزه کنند، بلکه باید با مجموعه‌ای از مشکلات غیرقابل تحمل شخصی نیز دست و پنجه نرم می‌کردند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پنجه آهنین The Iron Claw 2023

فیلم پنجه آهنین The Iron Claw 2023، یک فیلم درام ورزشی بیوگرافی به نویسندگی و کارگردانی شان دورکین ساخت آمریکا و انگلستان می باشد. در این فیلم که بر اساس زندگی کشتی‌گیر حرفه‌ای کوین فون اریش و خانواده فون اریش ساخته شده، زک افرون، جرمی آلن وایت، هریس دیکنسون، ماورا تیرنی، هولت مک‌کالانی و لیلی جیمز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

نکات فیلم

دیو ملتزر، روزنامه نگار کشتی کج، که در طول رویدادهای فیلم پنجه آهنین The Iron Claw 2023Iron Claw، در تگزاس زندگی و کار می کرد، بازیگران فیلم را تحسین کرد اما خاطرنشان کرد که طرح فیلم حاوی چندین نادرستی تاریخی است و بسیاری از رویدادها را در جدول زمانی اشتباه به تصویر می کشد. با این حال این فیلم به عنوان یکی از 10 فیلم برتر معرفی و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و 39 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. فیلمبرداری را ماتیاس اردلی بر عهده داشته و توسط متیو هاتام ویرایش شده و موسیقی اثر ریچارد رید پری می باشد.

 

 

فیلم پنجه آهنین The Iron Claw 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Iron Claw 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها