کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




Ferrari Hamahang 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی فراری
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی فراری Ferrari 2023، داستان زندگی انزو فراری، سازنده ایتالیایی خودروهای اسپرت و موسس شرکت فراری را در سال 1957 میلادی دنبال می‌کند که با مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کند و در عین حال برای مسابقه میلی میگلیا 1957 آماده می‌شود و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم فراری Ferrari 2023

فیلم فراری Ferrari 2023، یک فیلم درام، تاریخی، ورزشی زندگی‌نامه‌ای آمریکایی است که توسط کارگردان مایکل مان و نویسنده تروی کندی مارتین ساخته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به آدام درایور، پنه‌لوپه کروز، شیلین وودلی، سارا گدون، گابریل لئون، جک اوکانل و پاتریک دمپسی اشاره کرد.

 

 

نکات فیلم

فیلم فراری Ferrari 2023، بر اساس کتاب زندگی‌نامه‌ای به نام انزو فراری – مرد و ماشین که در سال ۱۹۹۱ توسط روزنامه‌نگار خودرو براک یتس نوشته شده بود، ساخته شده است. فیلم فراری برای شرکت در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به منظور رقابت برای کسب جایزه طلایی انتخاب شد و در تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۳ در این جشنواره به نمایش عمومی درآمد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و از سوی هیئت ملی بازبینی به عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۳ شناخته شد. موسیقی متن فیلم توسط دانیل پمبرتن ساخته شده و اریک مسرشمیت به عنوان فیلم‌بردار و پیترو اسکالیا به عنوان ویراستار فیلم ایفای نقش کردند.

 

 

فیلم فراری Ferrari 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Ferrari 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها