کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال مرد در مقابل زنبور
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9

خلاصه داستان

سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee 2022، در مورد یک مرد بی‌خانمان به نام ترور است که به دنبال کار می‌گردد. در این میان او توسط یک زن تاجر با پرستار خانه جدیدش اشتباه گرفته شده و وارد عمارت بزرگ و مجلل او می‌شود. اما ترور به زودی خود را درگیر جنگ با یک زنبور بدجنس می‌ بینید. حال باید دید در نهایت چه کسی برنده این جنگ خواهد شد و...

درباره فیلم

Spread the love



سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee 2022

سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee 2022، یک سریال کمدی، کوتاه و خانوادگی بریتانیایی است. سریال توسط دیوید کر کارگردانی شده‌ است. نویسندگان آن روان اتکینسون و ویلیام دیویس می‌باشند. تهیه کنندگی این سریال را کریس کلارک بر عهده داشته است.  بازیگرانی نظیر روآن آتکینسون، جینگ لوسی، کلادی بلیکلی، تام بیسدن، جولیان رایند تات، گرگ مک‌ هیو و ایندیا فاولر در این سریال حضور دارند.

 

نکات سریال

سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee 2022، در طول آغاز هفته‌ انتشار خود به مدت ۱۸.۲ میلیون ساعت تماشا شد و در رتبه دهم جهانی شبکه نتفلیکس قرار گرفت. تدوین این سریال بر عهده ی مارک دیویس بوده است. موسیقی متن سریال نیز اثری از لورن بالف می باشد.

 

سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

man vs bee 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها