کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ژان دو بری Jeanne Du Barry 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ژان دو بری

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی ژان دو بری Jeanne Du Barry 2023، ژان بکو (با بازی مایون) به عنوان دختر یک خیاط فقیر در سال 1743 میلادی به دنیا آمد. او با استفاده از هوش و جذابیت‌ های خود پله‌ های ترقی را در دربار لوئی پانزدهم (با بازی جانی دپ) طی کرد و در نهایت به آخرین معشوقه رسمی او تبدیل شد اما...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ژان دو بری Jeanne Du Barry 2023

فیلم ژان دو بری Jeanne Du Barry 2023، یک فیلم در ژانر درام تاریخی و بیوگرافی محصول مشترک کشورهای فرانسه، بلژیک و انگلیس می باشد که توسط مایون نوشته و کارگردانی شده است. تهیه کنندگی فیلم را نیز خود مایون بر عهده داشته است. جانی دپ به عنوان بازیگر اصلی و هنرمندانی چون مایون، پیر ریچارد، بنجامین لاورنه، نوئمی لوووسکی، پاسکال گرگوری، ملویل پوپو و ایندیا هیر در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

نکات فیلم

فیلم ژان دو بری Jeanne Du Barry 2023، با بودجه 22.4 میلیون دلار یکی از گران‌ترین فیلم‌های فرانسوی این سال بود و ابتدا در 650 سینما در سراسر فرانسه رونمایی شد و در نهایت توانست به فروش تقریبی 13.8 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند. به همین دلیل این فیلم بهترین نمایش دهه‌ ای برای یک فیلم شب افتتاحیه کن در جشنواره کن شد. فیلم ژان دو بری، پس از حضور در جشنواره‌‌‌ بین‌ المللی Palic Film Festival موفق شد نامزد دریافت جایزه Golden Tower برای بهترین فیلم به کارگردانی مایون شود. موسیقی متن آن اثری از استیون واربک می‌ باشد. تدوین و ویرایش فیلم نیز توسط لور گاردت انجام شده است.

 

فیلم ژان دو بری Jeanne Du Barry 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Jeanne Du Barry 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    gelarehhydari@gmail.com | اکتبر 3, 2023
    0 | 0

    gelarehhydari@gmil.com زیبا ترین فیلمی بود ک تا باحال دیده ام از نظر من لیاقت بهترین جایزه ها و حضور در بالاترین فیستیوال ها رو داره زیبا و عالی بهترینی خانم مایوین و آقای جانی دپ