کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین The Electrical Life of Louis Wain 2021 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی زندگی الکتریکی لوئیس وین

خلاصه داستان

 داستان واقعی هنرمند عجیب و غریب بریتانیایی لوئیس وین که تصاویر بازیگوش و روانگردان او تصور عمومی از گربه ها را برای همیشه تغییر داد را روایت می کند. داستان در اوایل دهه 1900 اتفاق می‌افتد و او به دنبال کشف رمز و رازهای الکتریکی جهان است که ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین The Electrical Life of Louis Wain 2021

فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین The Electrical Life of Louis Wain، یک فیلم درام، تاریخی و بیوگرافی محصول مشترک کشورهای آمریکا، انگلستان و فرانسه به کارگردانی ویل شارپ است. فیلمنامه توسط سایمون استفنسون و ویل شارپ بر اساس داستانی از سایمون استفنسون به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را آدام آکلند و اد کلارک برعهده داشته اند. بندیکت کامبربچ، کلر فوی، آندریا رایزبورو، توبی جونز و ایمی لو وود در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین The Electrical Life of Louis Wain، پس از حضور در جشنواره‌‌ بین‌ المللی British Independent Film Awards موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه برای بهترین طراحی لباس، بهترین چهره‌ پردازی و طراحی مو، بهترین طراحی تولید و بهترین جلوه‌ های ویژه شود. جالب است بدانید این فیلم پس از پخش با نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبه رو شد. تدوین و ویرایش فیلم توسط سلینا مک آرتور انجام شده است. موسیقی متن اثری از آرتور شارپ می باشد.

 

فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین The Electrical Life of Louis Wain 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Electrical Life of Louis Wain 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها