کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم سرزمین موعود 2023 The Promised Land-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی سرزمین موعود
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی سرزمین موعود The Promised Land 2023، در اواسط دهه 1700 میلادی، پادشاه دانمارک، فردریک پنجم اعلام کرد که مناطق وحشی یوتلاند باید تحت کنترل قرار گرفته تا تمدن گسترش یابد و مالیات‌های جدیدی برای خانواده سلطنتی در نظر گرفته شود. با این حال ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم سرزمین موعود 2023 The Promised Land

فیلم سرزمین موعود 2023 The Promised Land، یک فیلم در ژانر درام، تاریخی و حماسی در سال 2023  می باشد که توسط نیکولای آرسل کارگردانی شده و فیلمنامه‌ آن توسط آرسل و آندرس توماس ینسن نوشته شده است با بازی مدز میکلسن، آماندا کالین و سایمون بنبیرگ، و همراه با کریستین کوجات تورپ، گوستاو لیند، یاکوب لوهمن، مورتن هی اندرسن، ماگنوس کرپر و فلیکس کرامر در نقش‌های مکمل.

 

نکات فیلم

فیلم سرزمین موعود 2023 The Promised Land، اولین اکران جهانی خود را در تاریخ 31 اوت 2023 در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز داشت، جایی که برای شیر طلایی رقابت کرد. این فیلم به عنوان نماینده دانمارک برای بهترین فیلم بین‌المللی در نود و ششمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد و یکی از 15 فیلم نهایی در لیست کوتاه دسامبر بود. فیلمبرداری در مکان‌هایی در آلمان، سوئد و جمهوری چک انجام گرفت.

در وب‌سایت جمع‌آورنده نقدها راتن تومیتوز، 90% از نقدهای 30 منتقد مثبت است، با میانگین امتیاز 7.3 از 10. متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، به فیلم امتیاز 76 از 100 را بر اساس نظرات 11 منتقد اختصاص داده است که نشان‌دهنده نقدهای عموماً مطلوب است.

 

 

فیلم سرزمین موعود 2023 The Promised Land همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Promised Land 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها