کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پسران در قایق The Boys in the Boat 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پسران در قایق
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی پسران در قایق The Boys in the Boat 2023، در مورد تیم قایقرانی مردان دانشگاه واشنگتن است که در سال 1936 میلادی، با کسب مدال طلا در مسابقات المپیک برلین، جهان را مبهوت کرد و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پسران در قایق The Boys in the Boat 2023

فیلم پسران در قایق The Boys in the Boat 2023، یک فیلم درام ورزشی زندگینامه‌ای آمریکایی که توسط جرج کلونی تهیه و کارگردانی شده است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از مارک ال اسمیت می باشد که بر اساس کتابی با همین نام اثر دنیل جیمز براون ساخته شده است. بازیگرانی همچون جوئل ادگرتون، کالوم ترنر، پیتر گینس، جک مولرن، جیمز ولک، هدلی رابینسون، کورتنی هنگلر و … در این فیلم حضور دارند.

 

 

نکات فیلم

پسران در قایق در 11 دسامبر 2023 در لس آنجلس نمایش جهانی خود را داشت و توسط شرکت توزیع استودیوهای آمازون ام‌جی‌ام در ایالات متحده در تاریخ 25 دسامبر به صورت تئاتری اکران شد. این فیلم 49 میلیون دلار جمع‌آوری کرده و نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرده است. شری لیندن از هالیوود ریپورتر نوشت: گاهی اوقات، The Boys in the Boat ممکن بوده است به یک حد بیشتری از تندی نیاز داشته باشد. اما مانند هاسکیز، کارش را انجام می‌دهد، گاهی با لغزش اما اغلب با اطمینان. فیلمبرداری فیلم کار مارتین روهه، ویرایش شده توسط Tanya M. Swerling و موسیقی توسط الکساندر دسپلات انجام شده است.

 

 

فیلم پسران در قایق The Boys in the Boat 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Boys in the Boat 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها