کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم فقط آمرزش 2019 Just Mercy-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی فقط آمرزش

خلاصه داستان

فیلم سینمایی فقط آمرزش Just Mercy 2019، براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد بریان استیونسون، وکیل مدافع حقوق مدنی مشهور است که برای آزادی یک زندانی محکوم به اعدام به نام والتر مک‌میلیان که به اشتباه محکوم شده، تلاش می‌کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم فقط آمرزش 2019 Just Mercy

فیلم فقط آمرزش 2019 Just Mercy، یک فیلم درام حقوقی بیوگرافی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۹ است که توسط دستین دانیل کرتون نوشته و کارگردانی شده و در آن مایکل بی جردن در نقش برایان استیونسون، جیمی فاکس در نقش والتر مک‌میلیان، به همراه راب مورگان، تیم بلیک نلسون، ریف اسپال و بری لارسون بازی می‌کنند.

 

 

نکات فیلم

فیلم فقط آمرزش 2019 Just Mercy، که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ داشت، توسط وارنر برادرز پیکچرز در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ به صورت تئاتری اکران شد. فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و ۵۰.۴ میلیون دلار فروش کرد.

فاکس برای نقش خود در فیلم در بیست و ششمین جایزه‌های گیلد بازیگران صفحه نمایش برای عملکرد برجسته یک بازیگر مرد در یک نقش مکمل نامزد و برنده شد.عدالت برای همه، در ایالات متحده و کانادا ۳۶ میلیون دلار و در سایر مناطق ۱۴.۴ میلیون دلار فروش داشت، که در مجموع به فروش جهانی ۵۰.۴ میلیون دلاری رسید.

 

 

فیلم فقط آمرزش 2019 Just Mercy همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Just Mercy 2019 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها