کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پین بال: مردی که بازی را نجات داد Pinball: The Man Who Saved the Game 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پین بال: مردی که بازی را نجات داد

خلاصه داستان

فیلم سینمایی پین بال: مردی که بازی را نجات داد Pinball: The Man Who Saved the Game 2022، در مورد نویسنده‌ای با سبیل‌ های خارق‌العاده به نام راجر شارپ است که در دهه 1970 ممنوعیت 35 ساله نیویورک سیتی برای ماشین‌ های بازی پین بال را لغو کرد و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پین بال: مردی که بازی را نجات داد Pinball: The Man Who Saved the Game 2022

فیلم پین بال: مردی که بازی را نجات داد Pinball: The Man Who Saved the Game 2022، یک فیلم بیوگرافی کمدی درام محصول کشور آمریکا است که توسط آستین براگ و مردیت براگ نوشته و کارگردانی شده است. از تهیه کنندگان این فیلم می توان به راب پفالتزگراف، لینک لانا و…اشاره کرد. هنرمندانی نظیر مایک فیست، کریستال رید، دنیس بوتسیکاریس، کریستوفر کانوری، کانر رتلیف، مایک دویل و… در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

نکات فیلم

فیلم پین بال: مردی که بازی را نجات داد Pinball: The Man Who Saved the Game 2022، توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند. تدوین و ویرایش این فیلم را میشل بوتیچلی برعهده داشته است. موسیقی متن فیلم Pinball: The Man Who Saved the Game اثری از راب بارباتو می باشد.

 

فیلم پین بال: مردی که بازی را نجات داد Pinball: The Man Who Saved the Game 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Pinball: The Man Who Saved the Game 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها