کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جغد شب 2022 The Night Owl-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی جغد شب
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

یک متخصص طب سوزنی نابینا که به طور شگفت انگیزی قادر است در شب به صورت نرمال ببیند، به صورت اتفاقی شاهد مرگ ولیعهد می شود و ...

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم جغد شب 2022 The Night Owl

فیلم جغد شب The Night Owl، یک فیلم در ژانر معمایی و دلهره آور محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی ته جین آن (Tae-Jin Ahn) است. این فیلم توسط دو کمپانی C-JeS Entertainment و Cinema DahmDahm تولید شده و فیلمنامه آن توسط ته جین آن، سو این بنگ و گیو ری هیون به صورت مشترک نوشته شده است و هنرمندانی همچون ریو جون-یول، یو هه-جین، یون جین آن، سه هو ان، سوک-هیون آن، سونگ ها چو، مو سونگ چوی، جونگ دونگ گیون و لی دونگ هی در آن نقش بازی کرده اند.

 

 

پس از اکران، فیلم جغد شب The Night Owl، با بازخوردهای بسیار مثبت از سوی منتقدان و پذیرایی گسترده از تماشاگران روبرو شد. این اثر به دلیل طراحی لباس، بازی ممتاز بازیگران، به ویژه بازی زیبای ریو جون-یول و یو هه-جین، سکانس‌های مهیج، کیفیت کارگردانی، ترسیم شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری، فضاسازی، طراحی چهره، موسیقی متن، طراحی پوستر و همچنین شیوه فیلمبرداری، مورد تحسین و ستایش قرار گرفت. فیلم در دوران پادشاهی چوسان واقع شده‌ است و داستان آن بر پایهٔ معمای مرگ ولیعهد سوهیون است که از سلسله چینگ بازگشته است. این فیلم در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

فیلم جغد شب 2022 The Night Owl همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Night Owl 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها