کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال حذف 2023 Delete-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال حذف
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

در سریال حذف Delete 2023، یک تلفن همراه مرموز به افراد این توانایی را می‌دهد که دیگران را به انتخاب خودشان به طور کامل از زندگی‌شان حذف کنند. در این میان زن و مردی که درگیر یک رابطه عاشقانه هستند، با این وسیله عجیب برخورد کرده و نقشه‌ای شوم برای شروع زندگی مشترکشان طراحی می‌کنند اما…

درباره فیلم

Spread the love



سریال حذف 2023 Delete

سریال حذف 2023 Delete، یک مجموعه تایلندی در ژانر ترسناک، درام، عاشقانه، معمایی و هیجان‌انگیز که توسط پارکپوم وونگپوم (Parkpoom Wongpoom) کارگردانی شده است. این مجموعه، که فصل اول آن در سال 2023 توسط دو شرکت GDH 559 و Netflix تولید شد، دارای فیلمنامه‌ای است که توسط توسافون ریانتونگ، پارکپوم وونگپوم و جیراسایا وانگسوتین به صورت همکاری نوشته شده است. بازیگرانی چون ناتارات نوپاراتایاپوم، چوتیمون چوئنگ چاروئنسکوینگ، نت کیچاریت، ساریکا سارتسیلسوپا … و دیگران در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

نکات سریال

سریال حذف 2023 Delete، برای اولین بار در تاریخ 28 ژوئن 2023 از طریق سرویس استریمینگ نتفلیکس (NETFLIX) در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، بلژیک، مکزیک، آفریقای جنوبی، تایلند و دیگر کشورها به صورت آنلاین منتشر شد.

پارکپوم وونگپوم تهیه‌کنندگی این مجموعه را بر عهده داشته و فیلمبرداری آن توسط ناروفول چوکاناپیتاک انجام شده است. این مجموعه پس از انتشار توانست بازخوردهای مثبتی از منتقدین و تماشاگران دریافت کند و به خاطر داستان، عملکرد بازیگران، طراحی صحنه، موسیقی متن، جلوه‌های ویژه، کیفیت تولید، کارگردانی، طراحی شخصیت‌ها و روش فیلمبرداری مورد تحسین قرار گرفت.

 

 

سریال حذف 2023 Delete همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Delete 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها