کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023
0
سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023، داستان دریل دیکسون (با بازی نورمن ریدس) را دنبال می‌کند که در پاریس به ساحل می‌رسد و تلاش می‌کند تا چگونگی و دلیل رسیدن به آنجا را متوجه شود. این مجموعه سفر دریل دیکسون به فرانسه ویران شده را به تصویر می‌کشد، جایی که او هنوز امید دارد راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. با این حال همانطور که او به سفر خود ادامه می‌ دهد اتفاقاتی در مسیر برایش رخ می‌ دهد که همه چیز را پیچیده می‌ کند و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023

سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023، یک سریال درام ترسناک علمی و تخیلی آمریکایی است که توسط دیوید زابل کارگردانی شده است و بر اساس شخصیتی با همین نام از مجموعه (د واکینگ دد) است. این پنجمین نسخه فرعی و به طور کلی ششمین سریال تلویزیونی در مجموعه (د واکینگ دد) است و هماهنگی با سری‌ های دیگر را به اشتراک می‌گذارد و پس از پایان سریال اصلی قرار گرفته است. تهیه کنندگی این سریال را  اسکات ام گیمبل، رابرت کرکمن و… به صورت گروهی انجام داده اند. هنرمندانی نظیر نورمن ریدس، کلمانس پوزی، لایکا بلان فرانکار، آن چریر، رومن لوی و… در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

 

نکات سریال

سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023، توانسته است تحسین منتقدان را جلب کند و بسیاری آن را بهترین محتوای این فرنچایز در سال‌های اخیر تلقی می‌کنند. تدوین و ویرایش سریال کاری از شری مید و ایان ارسکین می‌باشد. فیلمبرداری آن نیز توسط توماسو فیوریلی و میشل آماتیو انجام شده است.

 

سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Walking Dead: Daryl Dixon 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها