کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال سقوط خاندان آشر-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال سقوط خاندان آشر
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7

خلاصه داستان

سریال سقوط خاندان آشر The Fall of the House of Usher 2023 در مورد خواهر و برادری بی‌رحم به نام‌های مادلین و رودریک آشر است که شرکت داروسازی فورتوناتو را به امپراتوری ثروت و قدرت تبدیل کرده‌اند. در این میان اسرار گذشته زمانی آشکار می‌شود که وارثان سلسله آشر به دست یک زن مرموز به شکلی وحشیانه کشته می‌شوند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

سریال سقوط خاندان آشر

سریال سقوط خاندان آشر (The Fall of the House of Usher) یک سریال تلویزیونی ترسناک آمریکایی است که بر اساس داستان کوتاهی به همین نام از ادگار آلن پو ساخته شده است. این سریال توسط مایک فلانگان، خالق سریال‌ خانه هیل (The Haunting of Hill House) و  مایکل فیموناری کارگردانی شد.

داستان و نکات فیلم

داستان این سریال درباره دو برادر و خواهر به نام‌های رودریک و مادلین آشر است که در عمارت خانوادگی خود در ماساچوست زندگی می‌کنند. رودریک، برادر بزرگ‌تر، مردی بیمار و افسرده است که در اتاق خود حبس شده است. مادلین، خواهر کوچک‌تر، دختری زیبا و حساس است که از بیماری روانی رنج می‌برد. وقتی مادلین غیب می‌شود، رودریک از دوست دوران کودکی خود، وینسلو رندل، می‌خواهد که به عمارت بیاید تا به او کمک کند. وینسلو که از گذشته خانوادگی آشرها آگاه است، به عمارت می‌رود و در آنجا با اسرار تاریک و ترسناکی روبرو می‌شود.
سریال سقوط خاندان آشر سال ۲۰۲۳ توسط سرویس استریمینگ نتفلیکس منتشر شد. این سریال با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از بازی‌های بازیگران، کارگردانی و موسیقی سریال تمجید کردند. مخاطبان نیز از سریال لذت بردند و آن را یک اثر ترسناک و جذاب دانستند.
از نکات مثبت سریال سقوط خاندان آشر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بازی‌های خوب بازیگران، به‌ویژه مایکل کیتون در نقش رودریک آشر، کارگردانی و فیلمبرداری زیبا و اتمسفریک، موسیقی ترسناک و گوش‌نواز، داستان جذاب و پرتنش و همچنین نکات منفی سریال می توان به برخی از صحنه‌های بیش از حد ترسناک و پایان غیرمنتظره اشاره کرد.

سریال سقوط خاندان آشر همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Fall of the House of Usher 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها