کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال دسته گرگ ها Wolf Pack-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال دسته گرگ ها
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

در سریال دسته گرگ ها Wolf Pack، زمانی که آتش‌سوزی در کالیفرنیا یک موجود فراطبیعی وحشتناک را بیدار می‌کند، زندگی یک پسر و دختر نوجوان برای همیشه تغییر می‌کند. در این میان با طلوع ماه کامل، همه نوجوانان گرد هم می‌آیند تا رازی را که آن‌ها را به هم مرتبط می‌کند، کشف کنند اما…

درباره فیلم

Spread the love



سریال دسته گرگ ها Wolf Pack 2023

سریال دسته گرگ ها Wolf Pack 2023، یک سریال تلویزیونی در ژانر درام، ترسناک و فانتزی آمریکایی است که توسط جف دیویس بر اساس کتابی به همین نام نوشتهٔ ادو ون بلکوم در سال 2004 ساخته شده است. هنرمندانی همچون سارا میشل گلر، آرمانی جکسون، بلا شپرد، کلویی رز رابرتسون، تایلر لارنس گری، رودریگو سانتورو، لنی جون و… در سریال دسته گرگ ها Wolf Pack به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کنندگی سریال را جوزف پی جنیر و کارن گورودتزکی و… به صورت مشترک انجام داده اند.

 

نکات سریال

 سریال Wolf Pack 2023، بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده، سریال دسته گرگ ها در هفته 5 فوریه 2023، هشتمین سریال اصلی پربیننده در تمام پلتفرم‌های استریمینگ در ایالات متحده بود. بر خلاف نقد های افراد حرفه ای در این زمینه که معتقد بودند تنها نقطه قوت سریال بازگشت سارا میشل گلار بود که حتی بازی او نیز کم انرژی و بی تاثر بوده است، بینندگان نظری متفاوت داشته و طرفدار این سریال بوده اند.

موسیقی متن سریال اثری از دینو منقین می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط دیوید دانیل و ریچ پیزلی انجام شده است. جالب است بدانید که بر خلاف نظر بینندگان که به طرفداران سریال تبدیل شده و منتظر فصل های بعدی سریال دسته گرگ ها Wolf Pack بوده اند، ساخت سریال پس از انتشار یک فصل متوقف شد.


سریال دسته گرگ ها Wolf Pack 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Wolf Pack 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها